تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۳۴۳۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
الوند آبروي بزرگي براي فوتبال همدان خريد
 سرمربي تيم فوتبال الوند همدان گفت: در فصل 92-91 ليگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در گروه «الف» الوند همدان با نتايج درخشاني که کسب کرد آبروي بزرگي براي فوتبال همدان خريد.


رضا طلايي‌منش درباره بازي الوند برابر ابومسلم مشهد اظهار داشت: بازي از ديد بنده بازي بسيار خوبي بود و بازيکنان بازي شايسته‌اي را انجام دادند.

وي افزود: کاملاً از ابومسلم برتر بوديم و سعي کرديم يک بازي آبرومند و خوبي را انجام دهيم و در دو نيمه بازي شايسته‌اي را به نمايش بگذاريم.

 سرمربي تيم فوتبال همدان درباره نيمه اول اين بازي بيان داشت: در نيمه اول خيلي زود موفق شديم گل اول را به ثمر برسانيم اما متأسفانه اشتباه فردي بازيکنان باعث شد دقايقي بعد گل تساوي را دريافت کنيم.

وي با بيان اينکه اگر کمي هوشيارتر بوديم مي‌توانستيم در اين ديدار پيروز شويم ابراز کرد: در نيمه دوم موقعيت‌هاي بسيار زيادي را از دست داديم اين بازي طوري بود که هواداران ابومسلم نيز به شدت ما را تشويق کردند که در جاي خود بسيار ستودني است.

طلايي‌منش خاطرنشان کرد: اکبر عابدي و خسرو سامري در اين ديدار همراه ما به مشهد سفر کرده بودند که اين باعث انگيزه و روحيه بازيکنمان شد.

وي د‌رباره عملکرد الوند در اين فصل به خبرنگار ورزشي فارس همدان گفت: تيم ما در نخستين سال حضور خود در ليگ دسته اول عملکرد بسيار خوبي داشت و موفق شد آبروي بزرگي براي فوتبال همدان به دست بياورد.

سرمربي تيم فوتبال الوند همدان با بيان اينکه الوند شناسنامه فوتبال همدان در صد سال گذشته بوده است اظهار کرد: متأسفم براي کساني که دانسته و ندانسته در اين فصل به ما ضربه زدند و بنده تمام آنها را به خدا واگذار مي‌کنم.

وي در پاسخ به اينکه آيا نبود شما در پنج بازي گذشته به الوند ضربه نزده است ابراز داشت: صد در صد نبود بنده در پنج بازي گذشته به الوند ضربه زده است، يک سرمربي هميشه بايد در کنار نيمکت تيم خود باشد و از کنار زمين نکات خود را به بازيکنان گوشزد کند.

طلايي‌منش خاطرنشان کرد: الوند در 20 هفته دو باخت داشت اما در پنج بازي که بنده در بازي نبودم نيز دو باخت کسب کرد.

وي درباره بازي هفته آخر الوند بيان کرد: تمرينات منظم و خوبي را براي اين بازي انجام داده‌ايم و براي دفاع از حيثيت فوتبال همدان در بازي آخر به ميدان مي‌رويم تا ثابت کنيم بي‌دليل نبوده که نزديک به 20 هفته، دوم جدول بوده‌ايم.

سرمربي تيم فوتبال الوند همدان در پايان گفت: مي‌خواهيم در هفته پاياني و در مقابل هواداران خود بازي زيبايي را انجام دهيم و برد خود و شيريني را به آنها تقديم کنيم.

گفتني است، تيم فوتبال الوند همدان در ادامه ليگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در هفته بيست و پنجم در مشهد با نتيجه يک بر يک ابومسلم را متوقف کرد.


مرجع / فـارس
برچسب ها: تیم الوند ، همدان ، فوتبال
:
:
:
آخرین اخبار