تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۳۴۰۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراض تراکتوري ها به بخشش محروميت تماشاگران استقلال
 مديرعامل باشگاه تراکتورسازي با وجود اين که مي‌گويد خود از مخالفان محروميت تماشاگران است اما اعتقاد دارد که بخشيدن محروميت تماشاگران استقلال بدعتي ناشايست در فوتبال ايران است.

محمد حسين جعفري درباره پيشنهاد محمد مايلي کهن مبني بر بخشش محروميت تماشاگران استقلال و حضور آنها در بازي با گهر به منظور تخصيص عوايد بليت‌فروشي اين بازي به ورزشگاه گهر، اظهار کرد: اگر اين بدعت شکل بگيرد در آينده ديگر هيچ کدام از مفاد آيين‌نامه انضباطي ليگ اعمال نمي‌شود و معناي خود را از دست مي‌دهد. اين گونه ممکن است راه فراري براي عبور از محروميت‌ها به وجود بيايد.
 
وي ادامه داد: من کاملا با محروم شدن تماشاگران از ديدن بازي‌ها مخالف هستم، مگر اين که شرايط به شدت بحراني باشد. به نظرم بايد کساني که تماشاگران را براي توهين کردن مجهز کردند، تنبيه کنند نه تماشاگران را. کميته‌ انضباطي اصلا نبايد تماشاگران را محروم مي‌کرد، ولي حالا که تصميم گرفته شده بايد اجرا شود.
 
جعفري در توضيح حرفش، گفت: در بازي ما با استقلال، چه کسي بلندگو را به دست افرادي داده بود که عليه ما شعار مي‌دادند و صدها نفر هم به آنها پاسخ مي‌دادند؟ چه کسي آن افراد را مجهز کرده بود که به بازيکنان، کادر فني و آذري‌ها توهين کنند؟ آنها بايد محروم شوند نه تماشاگران.

مديرعامل تراکتورسازي همچنين گفت: مسئولان بايد صحنه را مديريت کنند تا در فوتبال کينه و کدورت پيش نيايد. نبايد اجازه دهيم به کسي توهين شود. همه ما ايراني هستيم و اين رفتارها خوب نيست.
 
وي درباره ديدار فردا شب (چهارشنبه) تيمش برابر الشباب عربستان در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا هم گفت: بازيکنان تمرين‌هاي خوبي داشته‌اند. وحدت نظر بين بازيکنان براي کسب سه امتياز بازي شکل گرفته است. در بازي برگشت برنامه‌هايي داريم که با حضور تماشاگران نتيجه‌ خوبي بگيريم هر چند در بازي رفت هم شرايط براي کسب حداقل يک امتياز فراهم بود.

جعفري درباره نحوه استقبال از کاروان تيم عربستاني، گفت: انصافا عربستاني‌ها در بازي رفت بسيار خوب و در شأن تيم ما رفتار کردند و ما هيچ مشکلي نداشتيم. ما هم زمينه‌هاي لازم را براي استقبال خوب از آنها فراهم ‌کرده‌ايم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در ادامه با تاکيد بر حضور تماشاگران تبريزي در بازي با الشباب گفت: مردم ما کاملا توجيه هستند که تنها فاکتور بزرگ تراکتورسازي که آن را در حد آسيا بالا مي‌برد، هواداران هستند. همه‌ي تيم‌ها فوتبال بازي مي‌کنند، اما ويژگي خاص ما هواداران‌مان است. در تبريز اين شرايط کاملا مهيا است که با تشويق‌هاي مبتکرانه تماشاگران پيروز شويم.

 

وي ادامه داد: هنوز جا دارد که تماشاگران ما با تشويق‌هاي خاص و پرشور خود در سطح قاره آسيا زبان زد خاص و عام شوند و نام و يادشان در آسيا پرآوازه شود.

 

جعفري در پايان درباره سرنوشت چند تن از بازيکنان تيمش از جمله محمد ابراهيمي که به دليل انجام مصاحبه عليه باشگاه به کميته‌ انضباطي باشگاه معرفي شده بودند، گفت: در فوتبال ما بازيکن حاشيه‌ساز زياد وجود دارد! ما هم با آنها طبق مقررات باشگاه رفتار مي‌کنيم و با کسي تعارف نداريم

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار