تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۲۰۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجهیز اردوگاه تربیتی دارخوین برای مهمانان نوروزی
معاون شهردار دارخوین از تجهیز اردوگاه تربیتی دارخوین وابسته به آموزش و پرورش برای اسکان مهمانان نوروزی خبر داد.

صبری‌پور اظهار کرد: شهر دارخوین به لحاظ موقعیت جغرافیایی ویژه، هر ساله پذیرای مهمانان نوروزی فراوانی ا‌ست.

وی افزود: این شهر شهیدپرور از شمال به اهواز، جنوب به آبادان، شرق به شادگان و از غرب در همسایگی خرمشهر است.

معاون شهردار دارخوین خاطرنشان کرد: عبور جاده اهواز ـ آبادان از وسط شهر و وجود سه راهی شادگان و اتصال محور اصلی جاده اهواز ـ آبادان به خرمشهر از طریق پل سوم خرداد اهمیت این شهر را دو چندان کرده است.

صبری‌پور اضافه کرد: بازدید مهمانان نوروزی از شهر دارخوین به ویژه کاروان‌های راهیان نور به دلایل متعددی همچون مقاومت و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، وجود ساحل زیباگر و طبیعی در کنار رودخانه کارون، وجود تأسیسات نفتی ثبت شده در میراث فرهنگی، نخلستان‌های زیبا و غروب چشم‌انداز آن معروف است.

معاون شهردار دارخوین عنوان کرد: مهم‌ترین شاخصه شهر دارخوین مهمان‌ نوازی است؛ شهرداری دارخوین در دو سال گذشته با توسعه فضای سبز به‌ویژه در حاشیه اتوبان اهواز ـ آبادان سعی در فراهم کردن امکانات رفاهی خواص به‌منظور استقبال از مهمانان نوروزی بسیار خوب عمل کرده است.

صبری‌پور در پایان گفت: فراهم کردن شرایط اسکان در اردوگاه تربیتی ساحل وابسته به آموزش و پرورش و دیگر مدارس از دیگر اقدامات صورت پذیرفته توسط شهرداری بوده است و در مجموع، هموطنان به‌ویژه هم استانی‌های گرانقدر را برای دیدن این شهر دعوت می‌کنیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار