تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۲۹۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میزان مشارکت مردم در ورزش همگانی اعلام شد
 علی مجدآرا در خصوص میزان رضایت از عملکرد این فدارسیون در سال جاری ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به مشکلاتی که در سطح کشور وجود دارد، مسئولان را در بخش‌های مختلف انتخاب کردند که مشکلات را حل کنند، بنابراین نمی‌شود ابراز نارضایتی کرد.

وی افزود: البته این را بگویم که در دیگر بخش‌ها نیز همه نمی‌توانند به طور کامل راضی باشند. با این حال با در نظر گرفتن فعالیت‌های سال گذشته باید عنوان کنم که دو برابر سال قبل فعال بوده‌ایم و با در نظر گرفتن کمبودها و 23 انجمنی که زیر نظر این فدراسیون فعال هستند، وضعیت خوبی داشته‌ایم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی خاطرنشان کرد: آمارهای رسمی که دو ماه قبل به ثبت رسید، نشان می‌دهد که میزبان مشارکت مردم در قالب باشگاه، پارک‌ها و بوستان‌ها در ورزش همگانی به 21 درصد رسیده است که البته در این آمار ما پیاده‌ روی‌های هفتگی را محاسبه نکرده‌ایم، در حالی که می‌شد آن را هم ملاک قرار داد. چهار سال پیش میزان مشارکت مردم 6 درصد بود که نشان از رشد قابل توجه در این باره دارد.

مجدآرا  در پایان در خصوص اینکه کدام استان‌ها در این مورد رشد بیشتری داشته‌اند، گفت: تهران با توجه به امکاناتی که دارد و توجه مردم آن به ورزش همگانی در این مورد در صدر استان‌ها قرار گرفته و البته در سایر استان‌ها هم شرایط خوبی را داشته‌ایم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار