تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۲۹۲۰۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عکاسان خوزستانی در دومین جشنواره ملی عکس روز سنندج
 
عکاسان خوزستانی در دومین جشنواره ملی عکس روز سنندج

دومین جشنواره عکس روز سنندج به صورت حضوری و اردویی برگزار می‌شود و عکاسان پذیرش شده به مدت چهار روز مهمان شهرداری سنندج خواهند بود.

در این دوره امین نظری به عنوان داور مسابقه و علی محمدی و شایان حاجی‌نجف به عنوان عکاسان مدعو از استان خوزستان در این جشنواره حضور خواهند داشت.

 این جشنواره در بخش‌های ۱) عکاسی مستند اجتماعی با موضوعات معماری سنتی، مناظر شهری و بازار، شهر نگاره شامل برخورد مستند با همه موارد مرتبط با شهر سنندج از قبیل مناظر، زیبایی‌ها و فضاهای شهری، شهر و شهروند و زندگی شهری، محیط زیست و چشم‌انداز شهری، ترافیک، ورزش همگانی، نمودهای شهر سالم و مدیریت شهری و ۲) عکاسی طبیعت با موضوعات مناظر طبیعت، طبیعت و حیات وحش و پرندگان برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام هیات اجرایی دومین جشنواره ملی عکس سنندج پس از دریافت تعداد ۲۴۷ درخواست حضور و سوابق از استان‌های سراسر کشور به دبیرخانه و بررسی و ارزیابی رزومه‌های دریافتی توسط هیات کارشناسی تعداد ۳۰ عکاس غیربومی را شایسته حضور در این رویداد فرهنگی ـ هنری شناخت.

هیات ارزیابی و داوری آثار این جشنواره شامل مسعود مرادسلیمی، جلال شمس‌آذران، آرش خاموشی، ابراهیم علی‌پور و امین نظری است.

عکاسان خوزستانی در دومین جشنواره ملی عکس روز سنندج

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار