تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۹۱۸۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاچاقچی سوخت در ماهشهر به جزای نقدی محکوم شد

 مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: قاچاقچی سوخت در شهرستان ماهشهر به پرداخت یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

 مهدی طیبی بیان کرد: پرونده قاچاق ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش ۵۶۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ماهشهر رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و وصول کرد.
طیبی گفت: ماموران پایگاه دریابانی بندر ماهشهر این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکوم شدن قاچاقچی مواد خوراکی در باغملک

طیبی اظهار کرد: پرونده قاچاق مواد غذایی شامل انواع کنسروجات، نوشیدنی و مواد خوراکی به ارزش یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان باغملک رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان ادامه داد: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال محکوم کرد.

ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی باغملک این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

  کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان این استان را به واسطه داشتن مرزهای خاکی و آبی یکی از گذرگاه‌های قاچاق کالا عنوان کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار