تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۲۹۱۷۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: وضعیت تیم‌های خوزستان در لیگ برتر فوتبال، زیبنده نیست

 سرمربی تیم فولاد با بیان اینکه وضعیت تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر زیبنده  این استان نیست گفت: امیدواریم با اتحاد و همدلی، در پایان لیگ اتفاقات خوشایندی برای فوتبال خوزستان رقم بخورد.

  عبدالله ویسی پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: امتیاز گرفتن در این بازی برای مردم خوزستان بسیار مهم و حساس است و امیدوارم با یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی افزود: هر سه تیم خوزستانی وضعیت خوبی ندارند که امیدوارم با همبستگی و اتحاد بتوانیم جایگاه خود را در جدول ارتقا داده و مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فولاد گفت: باید مشکلات فوتبال خوزستان شناسایی و از نقطه نظرات بزرگان این رشته در جهت پیشرفت فوتبال استان استفاده کرد تا به موفقیت برسیم.

وی با بیان اینکه ۲ بار، فولاد بیمار را تحویل گرفته است افزود: متاسفانه یک بار تیم فولادی را به من دادند که پنجره آن بسته بود و ۶ بازیکن از این تیم جدا شده بودند. الان هم در شرایط تیم را تحویل گرفتم که برای نیفتادن می‌جنگد.

ویسی گفت: تمام وجودم را برای تیم فولاد می‌گذارم و از مردم و مسئولان خواهش می‌کنم که به هر سه تیم استان کمک کنند تا اتفاق ناگواری رقم نخورد. همچنین از اصحاب رسانه خواهش می‌کنم در کنار ما باشند تا اتفاقات خوبی در تیم رقم بخورد.

وی افزود: یک مربی وقتی هدایت تیمی را قبول می‌کند باید گذشته را فراموش کرده و در ادامه برای موفقیت تیم تلاش کند همچنین مسئولیت تمام اتفاقات به وجود آمده با خود مربی است و نباید عوام فریبی کند.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و مس رفسنجان از ساعت ۱۸:۱۰ روز جمعه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار