تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۹۰۵۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف ۲ مزرعه رمز ارز غیر مجاز در اهواز
 

 رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: تعداد ۷۷ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.

  سرهنگ سعیدشعبان با اشاره به کشف ۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در یکی از مناطق شهر اهواز اظهار کرد: در بازرسی های به عمل آمده ۵۰ دستگاه ماینر که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۱۰ میلیارد ریال می‌رسید کشف شد.

وی ادامه داد: ماموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز این پلیس با همکاری پلیس پاوا و پلیس گمرک با انجام اقدامات اطلاعاتی از راه اندازی مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

کشف یک مزرعه غیرمجاز رمز ارز در اهواز

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان با اشاره به کشف تعداد ۲۷ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز در اهواز افزود: ماموران پس از تکمیل و اطمینان از صحت اطلاعات خود با انجام هماهنگی مرجع قضایی به واحد مسکونی مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل ۲۷ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز، ۲ دستگاه خودرو سانتافه اوراقی، یک عدد داشتبورد سانتافه و یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ شعبان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی اموال کشف شده را ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با بیان اینکه مبارزه با استخراج ارزهای دیجیتال غیر مجاز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد چنانچه از فعالیت غیرمجاز اشخاص در این زمینه مطلع شدند می‌توانند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار