تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۲۸۹۸۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمادگی کامل ماموران پلیس راه در جهت برقراری نظم و امنیت جاده‌های خوزستان
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: ماموران پلیس راه آمادگی کامل را در جهت برقراری نظم و امنیت راه‌ها و رسیدگی به حوادث و همچنین ایجاد آرامش و آسایش مسافران را دارند.
 

 سرهنگ سعید رحیمی گفت: امروز طرح رزمایش نوروزی را بصورت نمادین در ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار کردیم.

رییس پلیس راه استان می گوید: طرح رزمایش نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین خواهد بود، این رزمایش در استان خوزستان با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و بیش از صد تیم گشتی در قالب پلیس‌های گشتی در استان بصورت ۲۴ ساعت در بین راه‌ها مشغول فعالیت انتظام بخشی و برخورد با تخلفات هستند.

این مقام مسئول با اشاره اینکه با تعامل با سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها در طرح نوروزی یک تلاش مضاعف انجام خواهیم داد که حوادث رانندگی ناگوار را در این بخش کنترل کنیم، گفت: متاسفانه تصادفات فوتی در ایام نوروز یکی مشکلات و چالش‌های بسیار جدی هست که در طرح نوروزی که در کشور برگزار می‌شود تلاش خواهد شد که از تصادفات ناگوار پیشگیری شود.

سرهنگ رحیمی گفت: رانندگانی که قصد سفر دارند که به هر جهت و نحوی بخواهند تخلفات حادثه ساز از قبیل سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ انجام دهند حتما با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

رئیس پلیس راه خوزستان می گوید: حتما مسافران در سفر‌های نوروزی آرامش خاطر داشته باشند، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، چون فقط با رعایت قوانین رانندگی می‌توان ایمنی برای خودمان و سایرین در سفر به ارمغان بیاوریم.

به گفته او ماموران پلیس راه آمادگی کامل را در جهت برقراری نظم و امنیت راه‌ها و رسیدگی به حوادث و همچنین ایجاد آرامش و آسایش مسافران را دارند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: پلیس ، نوروز
:
:
:
آخرین اخبار