تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۲۸۹۳۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارندگی و گرد و خاک در خوزستان

  مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بارندگی، رعد و برق و گرد و خاک محلی طی امروز دوشنبه در برخی از نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

 محمد سبزه زاری روز دوشنبه بیان کرد: در بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی سامانه بارشی طی امروز به تدریج در بیشتر نقاط استان سبب رگبار، رعد و برق و وزش بادهای متوسط تا شدید خواهد شد.

وی افزود: فردا از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد فقط در نیمه شرقی و ارتفاعات استان بارش‌های پراکنده، تداوم خواهد داشت.

سبزه زاری ادامه داد: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در مناطق شمالی، شمال شرقی، شرقی، جنوب شرقی و بخش‌هایی از مرکز خواهد بود؛ احتمال بارش برف در ارتفاعات و ریزش تگرگ در برخی مناطق وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: طی امروز در بخش‌هایی از مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی تا مرکزی که بارش صورت نگیرد احتمال خیزش گرد و خاک محلی وجود دارد.

وی اظهار کرد: کاهش دید ناشی از مه بعد از بارندگی در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی وجود دارد.

سبزه زاری اضافه کرد: تا پایان هفته دما روند افزایشی نسبی دارد، شمال خلیج فارس نیز تا اوایل سه شنبه مواج و طی امروز گاهی همراه با رگبار و رعد و برق است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۲۴ و ایذه با ۶.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۲۴ و حداقل ۱۴.۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار