تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۲۸۷۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در مهر سال ۱۳۸۵ علاوه بر سی میلیارد ریال گذشته ،۱۵ میلیارد ریال دیگر برای ورزشگاه ۵۰ هزار نفری اهواز اختصاص داده شد/آرشیو

در دوران استانداری امیر حیات مقدم در خوزستان در مهر سال ۱۳۸۵ علاوه بر سی میلیارد ریال گذشته ،۱۵ میلیارد ریال دیگر برای ورزشگاه ۵۰ هزار نفری اهواز اختصاص داده شد



امیرحیات مقدم استاندارخوزستان گفت : ورزشگاه 50 هزارنفری بزرگترین پروژه ورزشی این استان است به همین منظوراخیرا 15 میلیارد ریال دیگربرای پیگیری کارهای آن بودجه اختصاص داده شده است .
 وی گفت :البته این مبلغ سوای از 30 میلیارد ریالی است که پیش ازاین درنظرگرفته شد.
 امیرحیات مقدم استاندارخوزستان که شب گذشته درحاشیه گشایش نمایشگاه هفته تربیت بدنی و ورزش دراهواز باخبرنگاران گفت و گو می کرد ،اظهارداشت : به همین دلیل ماتوجه خوبی به این پروژه داریم .
به گفته « خلیل صخراوی «مدیرکل تربیت بدنی خوزستان تاکنون بیش از30 درصدازعملیات ساختمانی ورزشگاه 50 هزارنفری اهواز به اتمام رسیده است .
حیات مقدم در ادامه به اهمیت هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد،وگفت : این هفته وتشکیل این نمایشگاه فرصت خوبی است تانگاههابه ورزش دوخته شود چراکه ورزش کردن باعث سلامت جسم وروح انسان بخصوص جوانان خواهد شد.
وی یادآورشد: ورزش مقوله سالمی است که می تواند جوانان را که قشر فعال جامعه هستند جذب خود کرده وآنان را ازانحرافات مصون بدارد.
ورزشگاه 50 هزارنفری اهوازکه سال 1374 کارهای ساختمانی آن شروع شدابتدا از پروژه ملی بود که اکنون به استانی تبدیل شده است .
این ورزشگاه درشمال اهواز در دست ساخت است .
 
:
:
:
آخرین اخبار