تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۷۸۹۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نرخ (قیمت) و تعرفه نصب دوربین مداربسته در سال 1402 در تهران
آیا آخرین نرخنامه یا تعرفه نصب دوربین مداربسته در سال 1402 در تهران را میدانید؟ اگر از هزینه های نصب دوربین مداربسته اطلاعی ندارید در ادامه این مطلب بصورت دقیق از تعرفه نصب دوربین مداربسته در سال 1402 آگاه میشوید
 هزینه و تعرفه نصب دوربین مداربسته در سال ۱۴۰۲ در تهران

در هنگام خریداری یک سیستم دوربین مداربسته یکی از چالش هایی که با آن روبرو هستید نصب و راه اندازی این سیستم ها بوده که با توجه به بالا بودن سطح امنیتی حتما باید به صورت تخصصی و کاربردی نصب شود. در نصب دوربین مداربسته در قدم اول باید نوع مکان و نوع کاربری که قرار است را مشخص کنید تا تمام ویژگی های نصبی و تکنیکال در آن رعایت شود و شما بتوانید بهترین مشاوره نصب را داشته باشید.

تعرفه نصب دوربین مداربسته در سال 1402 در تهران

نحوه استعلام قیمت و هزینه تعرفه نصب دوربین مداربسته در سال 1402 در تهران

اگر بخواهید بدانید که تعرفه نصب دوربین مداربسته در سال ۱۴۰۲ در تهران چقدر است در ابتدا باید بگوییم که این تعرفه برای شرکت ها و نصابان سرپایی متفاوت است. در پروژهای دوربین مداربسته بزرگ مثل ساختمان های مسکونی پر واحد، کارخانه ها و بیمارستان ها که حجم کابل کشی بالا می باشد معمولا کارفرمایان با شرکت های دوربین مداربسته معتبر که علاوه بر مشاوره و فروش سیستم های حفاظتی ، کار نصب و راه اندازی را به صورت حرفه ای انجام می دهند قرارداد می بندند. تعرفه اتحادیه نصب دوربین مداربسته سال ۱۴۰۲ در تهران که برای شرکت ها تعریف شده است شامل تمام موارد بیمه ای و مالیات کارگاه تعریف شده می باشد و نسبتا از تعرفه نصب دوربین مداربسته افرادی شخصی بالاتر می باشد.

نرخ نصب تجهیزات اصلی دوربین مداربسته سال 1402 تهران

نکات مهم درباره اجرت نصب دوربین مداربسته سال 1402 در تهران

نکته ای که در هنگام قرار داد با یک شرکت دوربین مداربسته معتبر نسبت به افراد سرپایی و حقیقی وجود دارد این است که در قدم اول شرکت های نصب دوربین مداربسته پروژه شما را کاملا تخصصی و طبق استاندارهای مصوب در اتحادیه دوربین مداربسته انجام می دهند و این ضمانت وجود دارد که در هنگام نصب و کابل کشی تمامی استاندارد ها رعایت شده و در کوتاه مدت مدت و بلند مدت هیچ آسیبی که ناشی از نصب غیر اصولی باشد به سیستم دوربین مداربسته شما نرسد.

قیمت نصب دوربین مداربسته در سال ۱۴۰۲ در تهران

هزینه و اجرت نصب دوربین مداربسته 1402 در تهران چقدر است؟

در قسمت قبل به این نکته اشاره کردیم که اتحادیه دوربین مداربسته برای شرکت های حقوقی که در زمینه دوربین مداربسته فعالیت دارند نرخ نامه ای مصوب کرده است که این شرکت ها طبق این نرخ نامه که هر ساله با توجه به نرخ تورم افزایش پیدا می کند.

موارد کاربردی نرخنامه تعرفه اتحادیه نصب دوربین مداربسته سال ۱۴۰۲ در تهران

تعرفه اتحادیه نصب دوربین مداربسته سال 1402 در تهران

در این نرخ نامه چند مورد از موارد کاربردی را بیان می کنیم. این نرخنامه که بر اساس تعرفه نصب دوربین مداربسته در سال 1402 در تهران می باشد برای نصب فیزیکی و همچنین تنظیم زوایای دوربین نصب شده تا حداکثر ارتفاع ۳ متری مبلغ ۴۷۳/۵۰۰ تومان می باشد. حال به ازای هر متر ارتفاع که دوربین لحاظ شده به متراژ ۳ متری اضافه شود مبلغ ۱۱۹/۰۰۰ تومان به مبلغ فوق اضافه می شود. این موارد که گفته شد مربوط به نصب فیزیکیرو سخت افزاری دوربین می باشد و برای نصب باید نصب نرم افزاری در سمت دستگاه دی وی آر و ضبط تصویر نیز صورت بگیرید. نرخ نصب دوربین مداربسته در سال ۱۴۰۲ در محیط های داخلی به صورت نرم افزاری ۵۹۱/۸۰۰ تومان می باشد.

عوامل موثر بر اجرت و تعرفه نصب دوربین مداربسته ۱۴۰۲ تهران

همانطور که در یک مورد خاص بدان اشاره کردیم عوامل موثر بر نصب دوربین مداربسته می تواند بسیار گوناگون باشد:

تعرفه نصب دوربین مداربسته 1402 در تهران

  1. - نصب دوربین در محیط داخلی یا خارجی
  2. - ارتفاعی که قرار است دوربین مداربسته در آن نصب شود
  3. - نوع لنز دوربین مداربسته که می تواند فیکس یا متغیر باشد
  4. - نصب دوربین های کیس بزرگ و متحرک که قابلیت چرخش و زوم دارند
  5. - نصب انواع پایه و دستک 
  6. - نصب دوربین های تحت شبکه و تنظیمات نرم افزاری دوربین مداربسته تحت شبکه
  7. - نصب و راه اندازی انواع سوییچ های تحت شبکه در سیستم های مداربسته تحت شبکه
  8. - انواع انتقال تصویر با توجه به تعداد کاربران و همچنین نوع انتقال تصویر
  9. - راه اندازی تنظیمات پیشرفته سیستم ها مثل تشخیص چهره ، پلاک خوانی ، شمارش افراد ، حفاظت مجازی و تشخیص شی از دسته رفته در تصویر

تمامی موارد گفته شده به صورت ویژه در نرخ نصب تجهیزات اصلی دوربین مداربسته می تواند تاثیر گذار باشد و باید در نظر گرفته شود.

هزینه و نرخ نصب تجهیزات اصلی دوربین مداربسته

هزینه و قیمت نصب دوربین مداربسته در سال 1402 تهران افراد شخصی و سرپایی

تمام موارد گفته شده وقیمت های آمده شده برای شرکت های حقوقی می باشد که با توجه به موارد گفته شده و هزینه های اصولی موجود کاملا منصفانه می باشد. اما نصابان شخصی و سرپایی با توجه کمتر بودن هزینه های مربوط دارای نرخ کمتری می باشند.

تعرفه و نرخ نصب دوربین مداربسته بصورت سرانگشتی و کلی

معمولا این افراد دارای نرخ ثابت و قابل استنادی نمی باشند ولی اگر بخواهیم به صورت خیلی پایه ای و سر انگشتی هزینه و قیمت نرخ نصب دوربین مداربسته سال 1402 در تهران را برای نصابان سرپایی به صورت کلی بگوییم. برای نصب دوربین مداربسته تعرفه ای بین ۳۰۰/۰۰۰ تومان تا ۵۰۰/۰۰۰ تومان با توجه به نوع سختی کار و ارتفاع دوربین می باشد.

تعرفه و اجرت کابل کشی دوربین مداربسته سال 1402 در تهران

تعرفه و اجرت کابل کشی دوربین مداربسته

همچنین نرخ کابل کشی متری ۷/۰۰۰ تومان تا ۱۰/۰۰۰ تومان با توجه به متراژ کابل کشی و ارتفاع نصب کابل ها و محیط نصب تغییر می کند. البته شایان ذکر است که این قیمت ها قابل استناد نیست و به صورت عرف از سوی نصابان ارائه می شود که گاها می تواند متغیر باشد. البته به شما اکیدا توصیه می کنیم برای نصب دوربین مداربسته خود حتما از شرکت های دوربین مداربسته و خدمات آن استفاده کنید تا تمام استاندارد های لازم رعایت شود.

دریافت مشاوره رایگان برای تخمین هزینه های اجرایی و نرخ نصب تجهیزات دوربین مداربسته در تهران سال 1402

در اخر پیشنهاد می شود برای دریافت مشاوره صحیح و دریافت نرخ نامه هزینه و تعرفه نصب دوربین مداربسته در سال 1402 در تهران به آدرس وبسایت فروشگاه توان https://tavancctv.com/ نمایندگی اصلی محصولات داهوا مراجه کنید. در وبسایت فروشگاهی tavancctv نمایندگی اصلی دوربین مداربسته داهوا شما می توانید از تمام خدمات نصب و فروش دوربین مداربسته با تمام استاندارد های لازم آشنا شوید. همچنین برای گرفتن و دریافت مشاوره تلفنی برای تخمین هزینه و نرخ نصب دوربین مداربسته سال 1402 در مکانی که قرار است تجهیزات دوربین مداربسته نصب شود میتوانید با کارشناسان فنی با تجربه فروشگاه توان در ارتباط باشید و مشاوره رایگان تلفنی دریافت کنید.

سایت مرجع خبر : وب سایت فروشگاه توان https://tavancctv.com/

 

:
:
:
آخرین اخبار