تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۲۷۸۱۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کیفرخواست پرونده فرمانده سابق یگان حفاظت اداره بندر خرمشهر صادر شد
  دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: کیفرخواست پرونده فساد مالی فرمانده سابق یگان حفاظت اداره بندر این شهرستان برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

  فاخر باوی بیان کرد: از اواخر سال گذشته پس از بازداشت متهم اصلی به اتهام دریافت رشوه و سایر متهمان مرتبط با موضوع، پرونده در دست رسیدگی است.

وی ادامه داد: ماه گذشته نیز سه نفر از کارکنان گمرک خرمشهر شاغل در شلمچه به اتهام ارتشاء و دریافت پول از طریق نامشروع بازداشت شدند که این پرونده نیز در مرحله تحقیقات و در یکی از شعب بازپرسی دادسرای خرمشهر باز است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر ادامه داد: تیرماه امسال پیرو دریافت گزارشی از سربازان گمنام امام زمان(عج) مبنی بر وجود شبکه ارتشاء در گمرک خرمشهر شاغل در شلمچه، دستورات قضایی برای انجام تحقیقات لازم در خصوص موضوع شناسایی متهمان و کشف اموال ناشی از ارتشاء صادر و در این راستا متهمان این شبکه شناسایی و بازداشت شدند.

باوی با هشدار به متخلفان در دستگاه‌های اداری گفت: دستگاه قضا در برخورد با تخلفات و تضییع حقوق بیت‌المال مصصم است و در چارچوب قانون و قاطعانه با مفسدان اقتصادی برخورد می‌کند.

وی از مدیران دستگاه‌های اداری خواست تا نظارت بر مجموعه‌های خود را افزایش داده و مانع از وقوع تخلفات و جرائم به شکل خرد و سازمان‌یافته در مجموعه کاری خود شوند.

طبق اعلام رئیس کل دادگستری خوزستان، ۱۲ پرونده کلان اقتصادی در استان تشکیل شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار