تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۲۶۱۸۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر :
دانشجویان با بصیرت ، عاشق وطن و ارزش ها هستند
 امام جمعه خرمشهر با گرامیداشت۱۶ آذر روز دانشجو و بزرگداشت یاد شهدای دانشجو گفت: دانشجویان سهم عمده ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و اکنون نیز دانشجویان با بصیرت ،عاشق وطن و ارزش ها هستند.

 حجت الاسلام محمدجواد عادلپور در آیین نماز جمعه خرمشهر اظهار داشت:دانشجویان در نهضت علم و فناوری در میدان های شرف و عزت و لبیک به ندای ولایت سهم بسیار بزرگی داشتند.
وی ادامه داد: برخی می خواهند ساحت مقدس دانش و دانشجو را آلوده کنند اما جریان دانشجویی جریان مقدسی است و دانشجویان با بصیرت و عاشق وطن و ارزشها هستند و اجازه سو استفاده بدخواهان را نخواهند داد.

امام جمعه خرمشهر به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری پنج آذر روز بسیج مستضعفان به محورهای متعددی اشاره فرمودند و تحلیلی در رابطه با جایگاه بسیج در جغرافیای سیاسی امت اسلامی ارایه کردند.
حجت الاسلام عادل پور اظهار داشت: در این روزها اروپایی ها پشت سرهم قطعنامه و بیانیه الزام آور علیه ایران صادر می کنند این درحالی است که آنها بزرگترین جنایت کار علیه بشریت هستند.
وی در ادامه گفت: ساخت سلاح های شیمیایی و به کار بردن آن در جنگ ایران و عراق یکی از جنایت های آلمان و غربی ها علیه ایران بوده است.
وی بیان کرد: اروپایی ها با این قطعنامه می خواهند تنفس مصنوعی به اغتشاشات بدهند تا اغتشاشگران امیدوار شوند و کارهای دیگری انجام دهند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به امنیت اخلاقی بیان داشت: مردم مخصوصا بانوان و خانواده ها از تمام مسئولان امنیت اخلاقی را مطالبه می کنند و اجازه نخواهند داد برخی به دنبال خدشه وارد کردن به امنیت اخلاقی باشند.
وی در بخشی دیگری به هفت آذر و روز نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی و نظام ولایی و ولایت فقیه یک نیروی دریایی راهبردی در اوج قدرت داریم.

حجت الاسلام عادل پور بیان کرد: امروز در زمینه تجهیزات در حال ساخت شناورهای سطح و زیر سطح، پهبادبر در آبهای بین المللی به سمت خود کفایی حرکت می کنیم که مایه افتخار همه ایرانیان است.
وی ادامه داد: امروز دشمن حتی تصور مقابله با نیروهای مسلح را ندارد و این به برکت ایمان جوانان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار