تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۶۱۷۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان تسریع در احداث پالایشگاه دوم این شهرستان را خواستار شد
  امام جمعه آبادان خواستار تسریع در روند احداث پالایشگاه دوم در آبادان شد و گفت: احداث این پالایشگاه زمینه اشتغال در منطقه را فراهم می کند.

 حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان ضمن گرامیداشت روز مجلس افزود: آبادان با داشتن سه نماینده ظرفیت بالایی در گرفتن امتیاز برای این شهرستان دارد.

وی تلاش برای ایجاد فرصت های اشتغالزایی را یکی از خواسته های جوانان آبادان از نمایندگان مردم آبادان در مجلس دانست و گفت: سه نماینده باید در راستای تحقق این مهم گام بردارند.

خطیب جمعه آبادان ظرفیت های صنعتی این شهر را مناسب توصیف و بیان کرد: شرایط اقلیمی آبادان امکان احداث پتروشیمی و یک پالایشگاه دیگر را دارد که امیدواریم احداث پالایشگاه دوم در این شهر زودتر تحقق یابد.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه با تبریک هفته نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش در دوران دفاع مقدس با رشادت های خود در سواحل کشور تردد کشتی های تجاری را آسان کرد تا اقتصاد کشور تزلزل نیابد.

وی افزود: همچنین نیروی دریایی ایران در دوران پس از دفاع مقدس نیز حافظان کشتی های تجاری کشور و پاسداران مرزهای دریایی هستند که با جان و دل به مردم کشور خدمت می کنند.

وی در ادامه سخنانش ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: پنجشنبه هفته آینده همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) آبادان میزبان تعدادی از شهدای دفاع مقدس است که با استقبال مردم شهیدپرور آبادان به میهن باز خواهند گشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار