تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۲۶۰۹۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از تصمیات سلیقه‌ای داور گله‌مندم / بازیکنانم شرافت و غیرت را معنا کردند
 سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان نسبت به داوری بازی تیمش و استقلال خوزستان انتقاد کرد.

محمدسعید اخباری پس از تساوی بدون گل تیمش در هفته چهاردهم لیگ یک کشور مقابل استقلال خوزستان، اظهار کرد: یک تشکر جانانه از بازیکنانم دارم که غیرت و شرافت را معنا کردند. ما یک تیم هستیم و چه بیرون و چه درون زمین همیشه پشت هم بوده ایم. 

 وی ادامه داد: امروز در شرایطی بازی را شروع کرده ایم که واقعاً فوتبال بهتری ارائه دادیم و نبض بازی را به دست گرفتیم و با شروع نیمه دوم نیز کاملاً تیم برتر بودیم و ضرب‌آهنگ را ادامه می دادیم که متأسفانه با سلیقه آقای شریفی داور مسابقه روندمان تغییر کرد. نسبت به قضاوت داور موافق نیستم و خیلی ناراحتم. روزی که پسر آقای افشاریان برای ما قضاوت کرد در حالی که باختیم گفتم داور بی نظیر قضاوت کرد اما امروز واقعاً نسبت به تصمیمات سلیقه ای داور که با سلیقه ما منطبق نبود گله مندم.

سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان ادامه داد: داور تیم ما از دقیقه ۶۰، ۱۰ نفره کرد اما باز هم به غیرت بازیکنانم تبریک می گویم و به خودم می بالم که با این بازیکنان کار می کنم. اگر ۱۰ نفره نمی شدیم پلن های خوبی برای بیست دقیقه پایانی داشتم که متأسفانه همه پلن هایمان از دست رفت.

وی خاطرنشان کرد: به استقلال خوزستان تبریک می گویم من قبلاً همکار آقای پورموسوی بوده ام و از او نکات زیادی یاد گرفتم. او تیم خوبی جمع کرده و مطمئناً کار خود را خوب بلد است. 

اخباری با اشاره به حمایت مدیران این باشگاه از چادرملوی اردکان گفت: مدیران کنار ما بوده اند که از آنها تشکر می کنم. در هفته ای که گذشت با هم صحبت داشتم و خیلی به ما روحیه دادند و یک سری مشکلات را حل کردند و نتیجه نیز امتیازی بود که امروز گرفتیم و گل نخوردیم. 

وی در پایان بیان کرد: در تعطیلات لیگ اردو خواهیم داشت و امیدوارم مصدومان‌مان را برگردانیم. مطئمن باشد امروز سرآغاز خوبی برای اتفاقات خوب آینده برای چادرملوی اردکان خواهد بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار