تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۵۹۵۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انصراف سینا صنعت از لیگ برتر/ حق کشتی ایذه تشک‌های پاره نیست!


سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه با بیان اینکه این تیم از لیگ برتر انصراف داد، گفت: حق کشتی ایذه تشک‌های پاره نیست.

ملک‌محمد بویری در خصوص انصراف این تیم از شرکت در لیگ برتر فرنگی گفت: به دلیل مشکلات مالی و عدم ایجاد زیرساخت‌های لازم، انصراف دادیم؛ در این چند سال تلاش کردیم زیرساخت‌ها به وجود بیاید که نیامد؛ اصلا چیزی تحت عنوان کم کردن مالیات در پی تیمداری برای باشگاه اتفاق نیفتاد و به هرشکل حضور در لیگ برای شرکت صرفه اقتصادی نداشت.

 سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه می گویم: با این وضعیت در باشگاه را ببندیم، بهتر است؛ ما در ایذه، جز خانه کشتی، تنها یک سالن داریم که امکانات آن هم خیلی ضعیف است؛ متاسفانه با وجود اینکه بچه‌ها در مسابقات جهانی و آسیایی خوب نتیجه گرفتند، اما هیچ گونه حمایتی نشدند؛ کشتی ایذه امسال ۵ مدال نوجوانان و جوانان از جهانی ایتالیا و بلغارستان گرفت و ۴ مدال قهرمانی آسیا هم داشتیم، اما هیچ اتفاقی برای کشتی شهرستان ایذه نیفتاد.

او با تاکید بر اینکه افتخارآفرینی کشتی‌گیران ایذه برای آن‌ها عواید مالی چندانی نداشت، گفت: جز مبلغی که رئیس هیئت کشتی استان به بچه‌ها داد و پاداشی که مدیرعامل سینا صنعت برای آن‌ها در نظر گرفت، هیچ اتفاقی رخ نداد، نه از سمت اداره کل استان خوزستان و نه شهرستان؛ مسئولان متاسفانه هیچ حمایتی از جوانان آینده ‎دار ما ندارند. این‌ها که مدال گرفتند جزو نخبگان کشتی ایران و جهان هستند، اما مورد حمایت مالی و معنوی قرار نمی‌گیرند. جز فدراسیون که از این بچه‌ها حمایت کرد و به مسابقه رفتند. هیئت کشتی هم در حد توانش دارد کار می‌کند، اما دیگر مسئولان همه اش می‌گویند بودجه‌ای برای حمایت از این قهرمانان ندارند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، تشک سالن کشتی ایذه را از رده خارج عنوان کرد و گفت: ما سه تشک کشتی داریم که رویه دوتای آن خراب است؛ هر هفته چندین مصدوم می‌دهیم. بچه‌ها روی چمن پارک تمرین کشتی انجام دهند به مراتب کمتر آسیب می‌بینند. در هفته حداقل دو سه زانوی آسیب‌دیده روی این تشک‌ها داریم. همین الان سه تا از بچه‌های ما به مسابقات امید‌ها رفته‌اند، تا می‎گوییم سالن را تجهیز کنید، می‌گویند داریم خانه کشتی می‌زنیم، اما کو؟ چقدر باید صبر کنیم، الان که هیچی نداریم.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار