تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۲۴۹۱۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
داربی خوزستان در جایگاه دو تیم تاثیر زیادی دارد
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان گفت: از مردمی که با این شرایط سخت اقتصادی برای تماشای بازی‌ها به ورزشگاه می‌آیند قدردانی می کنم.
  در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، یک دیدار حساس بین دو تیم خوزستانی فوتبال کشور در آبادان برگزار خواهد شد که طی آن، صنعت نفت آبادان میزیان قرمزپوشان فولاد خوزستان خواهد بود.

فولادی‌ها پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در بازگشت یک تساوی را در خانه تصاحب کردند و حالا در فاصله‌ای یکصد کیلومتری تا خانه، در اندیشه تداوم بخشیدن به روزهای خوب خود هستند.

فولاد پر مهره و با روحیه به مصاف صنعت نفتی خواهد رفت که علیرغم مشکلات مالی، تقریبا در تمامی خطوط با کمبود بازیکن مواجه است و در نظر دارد تا فصل را به هر شکل ممکن به سلامت از سر بگذراند.

شهرآورد خوزستان، پاگشای تماشاگران آبادانی به ورزشگاه تختی پس از ۲۶ ماه خواهد بود و این رخداد می‌تواند به زیبایی‌های این دیدار، بیافزاید.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از این دیدار، در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سؤالات ایشان بود.

جواد نکونام اظهار کرد: پیش از این که در خصوص این بازی صحبت کنم می خواهم خوشحالیم را نسبت به حضور هواداران در ورزشگاه ابراز کرده و از صبر و تحمل و حضور مجدد آنها قدردانی کنم چرا که ما می دانیم فوتبال با حضور هواداران خود است که جذابیت دارد. با توجه به شرایط اقتصادی و فشاری که روی معیشت مردم قرار دارد ما می دانیم که آنها چه کار بزرگی را با حضور خود در ورزشگاه انجام می‌دهند.

وی افزود: متاسفم که نمی توانیم برای آنها کاری کنیم فقط می توانیم در زمین تلاش کنیم تا همانند سه سال گذشته اسباب خوشحالی آنها را فراهم کنیم، امیدوارم مسئولین کشور فکری به حال وضعیت زندگی و معیشت مردم کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: صحبت های من سیاسی نیست و سخت است که بگوییم میشود با فوتبال مشکلات آنها را حل کرده اما می توان به وسیله فوتبال دو الی سه ساعت از وقت شان را بدون دغدغه و دور از سختی های زندگی در استادیوم‌ها بگذرانند.

نکونام ادامه داد: فردا با تیم خوب و قابل احترام صنعت نفت آبادان بازی داریم آنها مجموعه خوبی هستند و بازیکنان خوب و قابل احترامی دارند به شهری میرویم که همه طرفدار تیم محبوب خود هستند و این کار را برای ما سخت می کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان یادآور شد: این دیدار در شرایط جدولی دو تیم تاثیر دارد و ما با تمرکز و توان بالا باید به میدان برویم تا مثل هفته گذشته در اواخر بازی سه امتیاز بازی را از دست ندهیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تیمی که خوب بازی کرد و لیاقت آن را داشته سنتی آذین بازی دست پیدا کند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار