تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۲۴۵۴۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید لوازم خانگی در اهواز


گسترش اینترنت و آشنایی بیشتر افراد جامعه با این فناوری تمام نشدنی، باعث شد تا زندگی ما به نسبت چندین سال گذشته تغییرات زیادی را به خود ببیند. اینترنت با تاثیر بر ابعاد مختلف زندگی ما انسان‌ها، موجب شد تا امروز، بیش از هر زمان دیگری به اینترنت وابسته شویم. یکی از حوزه‌هایی که تحت تاثیر تجارت الکترونیک و اینترنت شکل گرفت، فروشگاه‌های اینترنتی لوازم خانگی بودند.

فروشگاه اینترنتی، به وب سایتی می‌گویند که تعدادی خدمات یا کالا از هر نوعی را در ویترین خود عرضه می‌کند. در فروشگاه اینترنتی، مشتریان می‌توانند از طریق توضیحات متنی، نقد و بررسی محصولات، تصاویر و فیلم‌های موجود، نظرات سایر خریداران و حتی گفتگوی آنلاین با پشتیبان سایت، محصول یا خدمت مورد نظر خود را از لحاظ ویژگی، کیفیت، قیمت، گارانتی و .. با سایر کالاها مقایسه کند و پس از بررسی، با اطمینان خریداری می‌کنند.

سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید، آن است که به کدام فروشگاه اینترنتی اعتماد کنند و لوازم خانگی را از کجا تهیه کنند ؟ یکی از فروشگاه‌هایی که با هدف ارائه خدمت و فراهم سازی بستر مناسب برای خرید اینترنتی پا به این عرصه گذاشت، فروشگاه اینترنتی رادهوم است که به بررسی آن می‌پردازیم.

فروشگاه اینترنتی رادهوم

رادهوم، یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی است که با بررسی بازار و سلیقه همه افراد و خانواده‌ها، تلاش نموده است تا سبد کاملی از لوازم خانگی نظیر صوتی و تصویری، شستشو و نظافت، یخچال فریزر لوازم پخت و پز و … را ارائه دهد تا دست خریداران محترم برای انتخاب باز باشد.

همچنین، کارشناسان این مجموعه با بررسی ابعاد مختلف هریک از کالا، نقد و بررسی تخصصی هریک از آن‌ها را نوشته‌اند تا فرآیند انتخاب و خرید، بیش از پیش آسان شود.قیمت‌های درج شده در صفحه هریک از کالا، بروز بوده تا هیچ مشکلی برای خریداران محترم به وجود نیاید. علاوه بر این، عکس‌های کاملی از کالاها نیز برای انتخاب هر چه راحت‌تر خریداران محترم در سایت درج شده است.

رادهوم، با در نظر گرفتن همه اقشار جامعه و بررسی بازار، متوجه جای خالی یک فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی در اهواز شد و از این رو با تکیه بر تجربه ۲۰ ساله خود در زمینه پخش لوازم خانگی، تصمیم گرفت تا با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی، فرآیند خرید لوازم خانگی را برای مردم شریف اهواز و سایر شهرستان‌های این استان پهناور فراهم کند.

در ادامه به بررسی برخی از کالاها در رادهوم می‌پردازیم :

خرید یخچال فریزر در اهواز

یخچال فریزر یکی از مهم‌ترین وسایل خانه و آشپزخانه است که در همه خانه‌ها در شکل و اندازه‌های متفاوتی دیده می‌شود. شاید بتوان چند روز را بدون ماشین لباسشویی یا فر توکار سپری کرد اما بدون یخچال فریزر، نگهداری از مواد غذایی تقریبا غیر ممکن است. چراکه هرکدام از آن‌ها به فضا و دمای خاصی برای حفظ تازگی خود نیاز داشته و علاوه بر آن، چیدمان و شکل نگهداری از مواد غذایی نیز، با وجود یخچال فریزر بسیار آسان می‌‌شود.

رادهوم، با در نظر انواع سلیقه و نیازها، در سبد کالایی خود انواع یخچال فریزر یعنی کمبی، ساید بای ساید و دوقلو را با امکانات متفاوت و قیمت‌های مناسب قرار داده است تا افراد در هر کجایی که باشد بدون در نظر گرفتن فاصله مکانی و محدودیت‌های رفت و آمد، بتوانند به خرید لوازم خانگی به ویژه خرید یخچال فریزر در اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان، بدون هیچگونه شک و تردیدی فکر کنند.

خرید تلویزیون در اهواز

نگاهی به اطراف متوجه می‌شویم که تلویزیون‌ ها بیش از آنکه یک دستگاه پخش کننده تصاویر باشند، به نوعی عضو یک خانواده محسوب می‌شوند. فرقی نمی‌کند که منتظر پخش یک فیلم یا برنامه مورد علاقه خود باشیم یا مشغول چک کردن پیام‌ها و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون همیشه روشن است و صدای آن در خانه به گوش می‌رسد.

تلویزیون‌ها به طور کلی از چند جنبه تقسیم بندی می‌شوند اما بیشتر افراد در هنگام خرید، بیشتر به دو مورد توجه می‌کنند : کیفیت صفحه نمایش و هوشمند و یا غیر هوشمند بودن آن. کیفیت تلویزیون‌ها شامل 4K،Full HD و HD می‌شوند. هوشمند بودن نیز، به اتصال به اینترنت ،وجود سیستم عامل و مجهز بودن به قابلیت اشتراک گذاری محتوا می‌گویند. امروزه، وجود تنوع در برندهای تلویزیون، فرآیند اعتماد سخت‌تر شده است. به همین علت رادهوم تلاش نموده تا با ارائه نقد و بررسی‌های دقیق از هر کالا به ویژه تلویزیون، مردم شریف ایران به ویژه استان‌‌های جنوبی کشور، با خیالی راحت بتوانند فرآیند خرید تلویزیون در اهواز ، آبادان و دیگر شهرهای خوزستان را پیش برند.

 

خرید اجاق گاز در اهواز

اجاق گازها با توجه به کاربردها و ویژگی‌ها و همچنین ابعاد، معمولا به 3 دسته اجاق گاز طرح فر، اجاق گاز صفحه‌ای و فر گاز مبله تقسیم بندی می‌شوند. شاید بیشتر هنگام برگزاری یک مهمانی، اهمیت لوازم پخت و پز و تجهیزات مناسب، بیشتر از هر زمان دیگری خود را نشان دهد. یکی از تجهیزاتی که به پخت حرفه‌ای و مناسب غذا کمک می‌کند، استفاده از اجاق گاز است.

رادهوم، برای راحتی انتخاب همه خریداران و با درنظر گرفتن سلیقه آن‌‌ها، انواع اجاق گاز مبله، طرح فر، صفحه‌ای و … را در فروشگاه خود قرار داده است تا هر کس بتواند برای خرید اجاق گاز در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان به راحتی اقدام کند.

علاوه بر مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، فروشگاه اینترنتی رادهوم دیگر لوازم خانگی مانند لوازم پخت و پز، شامل آون توستر، فر توکار و …، لوازم شستشو و نظافت مانند لباسشویی، جاروبرقی، اتو و همچنین لوازم برقی آشپزخانه شامل انواع آبمیوه گیری، چرخ گوشت، غذاساز و … را در سبد کالاهای خود قرار داده است تا علاوه بر کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت افراد، بدون نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه، با چند کلیک کالای مورد نظر را انتخاب کرده و درب منزل خود دریافت کنند.

 

تنوع بی نظیر برندها در فروشگاه اینترنتی رادهوم

رادهوم در سایت فروشگاهی خود یعنی radhome.co، برندهای پیشرو و برتر ایرانی نظیر دوو، جی پلاس و هیمالیا را که انواع کالاهای خانه چون یخچال فریزر، لوازم صوتی و تصویری و پخت و پز را تولید می‌کنند، در گروه برندهای خود قرار داده است. همچنین برای محصولات کوچکتر خانه و آشپزخانه مانند آبمیوه گیری، گوشت کوب برقی، سشوار و … برندهای خوشنام پاناسونیک، بیم، تولیپس و … را موجود کرده است.

از آنجا که فروشگاه رادهوم برای همه افراد و با هر میزان بودجه‌ای می‌باشد، محصولات اقتصادی برند بست را در مجموعه خود دارد و امکان خرید اجاق گاز بست نیز وجود دارد.

محصولات رادهوم تنها به لوازم پخت و پز محدود نمی‌شود و در سایر زمینه ها مانند لوازم صوتی و تصویری، شستشو و نظافت، لوازم برقی آشپزخانه، سرمایش و گرمایش، لوازم منزل و یخچال فریزر فعالیت دارد.

 

واحد لجستیک فروشگاه اینترنتی رادهوم

فروشگاه اینترنتی رادهوم، با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه‌ای در واحد لجستیک خود، متعهد می‌شود که سفارش کاربران را صحیح و سالم و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست آن‌ها می‌رساند.

هدف اصلی رادهوم، ارائه کالاهای متنوع، کمک در انتخاب و در نهایت خرید آسان است. همین موضوع سبب شده است تا جهت آشنایی بیشتر با برندها، انواع محصولات و قابلیت‌های آنها، تمام موارد با بیانی ساده توضیح داده شوند. به این ترتیب رادهوم تجربه خریدی لذت‌بخش و آسان را برای خریداران ایجاد کرده است.

:
:
:
آخرین اخبار