تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۲۳۶۰۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسته‌های لوازم التحریر در دستان دانش آموزان نیازمند بندر امام خمینی (ه)
رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) از اهدای ۹۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد این شهر از طرف پتروشیمی لاله خبر داد.
 سمیه محیط، رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره)  گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش قیمت‌ها و شرایط اقتصادی، تهیه لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد این شهر به یک دغدغه تبدیل می‌شود.

او با بیان اینکه با حمایت پتروشیمی لاله علاوه بر کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان، فرهنگ سازی بزرگی در جهت گسترش انفاق و نیکوکاری شاهد هستیم، افزود: با همت این مجتمع پتروشیمی ۹۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) توزیع شد.

محیط در پایان ضمن تقدیر از کمک‌های مومنانه مدیریت و پرسنل پتروشیمی لاله بیان داشت: امروز مفتخریم که در زیر چتر ولایت و بهره گیری از ظرفیت‌های عظیم جامعه به محرومان و نیازمندان کمک می‌کنیم.

به گفته رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره)؛ پتروشیمی بندر امام نیز در اقدامی خیرخواهانه اقدام به تهیه و اهدای ۶۰۰ جفت کفش به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد این شهر کرده است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار