تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۳۳۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سریلانکا و مالدیو، رویایی ترین کشورها برای سفر در آسیا
 این سفر داستان دو جزیره است. اولی جزیره ای با تنوع عظیم در چشم انداز ، تاریخ ، فرهنگ و معماری آن. دومی شامل سواحل بکر ماسه سفید ، آبهای فیروزه ای و برخی از مجلل ترین هتل های روی کره زمین است. و ترکیب سریلانکا و مالدیو در یک سفر عاشقانه یا ماه عسل ، همانطور که خالق بزرگترین عاشقانه های تمام دوران می نویسد ، مانند چیزهایی است که رویاها روی آن ساخته می شوند. ابتدا سریلانکا ، با چشم اندازهای سرسبز ، نقش برجسته های پوشیده از جنگل ، مزارع چای سرسبز و خط ساحلی که در نقاط خاصی ملایم و صاف و در برخی دیگر وحشی و ناهموار است. هنگام کاوش در Dambulla ، Polonnaruwa ، Madulkelle و Kandy ، تپه های زمرد سبز چای ، شهرهای عجیب دریاچه ، معابد تحت حفاظت یونسکو ، پناهگاه های مقدس و جنگل های متراکم را تجربه خواهید کرد. در طول راه ، ما در تور سریلانکا تجربیات خصوصی را ترتیب داده ایم ، و زمانی را برای شما قائل شده ایم تا خودتان به تنهایی کاوش کنید. سپس برای مالقات صنعتی و استراحت به مالدیو می رود. در زیر نور خورشید در زیر نخل های تاب خورده چرت بزنید ، در آبهای شفاف غواصی کنید یا به مراقبت از آبگرم بپردازید.


سفر در دل طبیعت سریلانکا

برنامه سفر به سریلانکا و مالدیو

چه برای ماه عسل و چه صرفاً برای یک تفریح ​​عاشقانه ، ما اینجا هستیم تا استرس را از برنامه ریزی و تدارکات دور کنیم تا تنها کاری که باید انجام دهید این است که حاضر شوید و لذت ببرید. ما سفر را بر اساس نیازهای دقیق شما تنظیم می کنیم ، اما برای این نمونه برنامه سفر ، ما ترکیبی از تورهای سازمان یافته و سفرها را با زمان انتخاب کرده ایم تا خودتان کاوش کنید. در دامبولا توصیه می کنیم یک تور خصوصی با معبد طلایی زیرزمینی را هدایت کنید ، در حالی که در کندی بهترین راه برای تجربه مزارع چای پیاده روی با محلی است که می تواند بینش واقعی از زندگی در اینجا را به شما ارائه دهد. در مالدیو این آزادی را دارید که دقیقاً آنچه را که می خواهید انجام دهید انتخاب کنید ، از غواصی گرفته تا پیک نیک های عاشقانه در ساحل. در صورتی که نیاز به تخصص و مشاوره داشته باشید ، در طول سفر در دسترس شما خواهند بود.

کلمبو - سیگیریا

از کلمبو با ماشین به سمت سیگیریا بروید. سه شب در جنوب غربی منطقه ، در املاک مملو از حوضچه ، نیزار ، جنگل و مزارع برنج بمانید. خانه ییلاقی روی پایه در یک شالیزار برنج قرار دارد - محیطی آرام و روستایی. چیدمان داخلی ساده و راحت است. کفپوش ساج ، پارتیشن های گیاهی ، الگوهای سنتی شیک. در اینجا شما با یک استخر خصوصی برخوردار هستید ، اما همچنین می توانید به مناطق مشترک دسترسی داشته باشید: استخر ، وان آب گرم ، منطقه سلامتی ، درمان های آیورودا. در رستوران اصلی غذاهایی با الهام از سریلانکا در محیطی رمانتیک که با آب و فانوس احاطه شده است سرو می شود.

در حال حاضر در برنامه سفر - شالیزارهای سیگیریا با دوچرخه. با همراهی یک راهنمای سفر طبیعت شناس انگلیسی زبان ، حومه را در اطراف قلعه صخره ای معروف ، در میان جنگل ها و شالیزارهای برنج ، دوچرخه سواری می کنید. اما همچنین محیطی حاصلخیز برای جانوری بسیار غنی تر و متنوع تر از آن چیزی است که تصور می کنید: گوزن کوچک ، مانیتور آب ، قورباغه ، حواصیل ، ایگوانا ...

سیگیریا

سفرنامه شامل - بازدید از سیگیریا ، قلعه پادشاه دیوانه کاشیاپا است. پس از آن ، از تور توک توکی در محل پولونارووا ، پایتخت سابق جزیره (قرن های 11-13) لذت ببرید. چندین بنای قابل توجه در محوطه یافت می شود ، اما مجسمه های بودا (ایستاده ، نشسته و دراز کشیده) گال وهارا ، معبد صخره ای قرن دوازدهم ، بسیار دیدنی است.


هتل های لوکس سریلانکا

سیگریا-کندی

شما به دلتوتا ، روستای کوچکی که بسیار زیبا در منطقه ای کوهستانی و زیبا احاطه شده است و در فاصله یک ساعت در جنوب کندی سفر می کنید.

بازدیدهای برنامه ریزی شده شما در طول راه - غارهای حرم معبد طلایی دامبولا مجسمه قدیمی بودایی و نقاشی های دیواری مدرسه کندی قرن 18 را در خود جای داده است. در کاخ سلطنتی سابق کندی ، معبد یادگار دندان مقدس (سری دالادا مالیگاوا) حاوی یکی از دندانهای بودا است. این یک یادگار گرانبها است که از موقعیت سیاسی و مذهبی خاصی در سراسر سریلانکا برخوردار است. روزانه صدها زائر برای عبادت به اینجا می آیند.

کندی

برنامه شامل بازدید از کارخانه چای. سریلانکا یکی از تولید کنندگان برجسته چای در جهان است و به همین دلیل ، چای بخشی جدایی ناپذیر از هویت فرهنگی جزیره است. بازدید از اینجا هم سفری در تاریخ و هم غوطه ور شدن در دنیای چای است. این تور با چیدن برگ چای در املاک همراه است.

اختیاری - جلسه بازتابی کف پا ، در هتل شما ارائه می شود.

ماله

پس از ماجراجویی در صحرای سریلانکا و انجام سفرهای سافاری و گذر از مزارع چای و معابد ، اکنون زمان کمی آرامش با تور مالدیو است .به فرودگاه کلمبو بروید و خود را به ماله برسانید و اقامت در بهشت را تجربه کنید. در حقیقت ، اینجا امیدواریم که بهشت ​​به اندازه این مکان مجهز باشد و پر از سادگی متعادل و شیک باشد - مکانی آرامش بخش که برای بزرگسالان محفوظ است. همه از چوب روشن ، ملحفه کتان و پنبه ساخته شده اند که روی ماسه های سفید و دریای شفاف و همیشه در حال تغییر شفاف باز می شوند. چندین میز و بار و طیف وسیعی از امکانات رفاهی و ورزشی به مهمانان ارائه می شود - آبگرم ، یوگا ، استخر ، کایاک سواری ، غواصی. دو جزیره دیگر دارای تالاب هستند. خدمات قایق به شما امکان می دهد تا در جستجوی آرامش بیشتر ، فعالیت ها و گزینه های پذیرایی بیشتر باشید.


نمای هوایی از جزایر مالدیو

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر| www.alefbatour.com

:
:
:
آخرین اخبار