تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۳۱۶۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمک ۱.۷۵ میلیارد ریالی خیران دزفول برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون
 فرماندار ویژه دزفول گفت: خیران دزفول برای راه اندازی و تجهیز مراکز واکسیناسیون این شهرستان یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال هزینه کردند تا واکسیناسیون به نحو احسن در تمام نقاط شهرستان انجام شود.

 علی فرهمندپور روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح هفتمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان دزفول افزود: امروز شاهد افتتاح یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون دیگر در مناطق جنوبی شهرستان هستیم که امیدواریم با راه‌اندازی این مراکز هرچه سریعتر این ویروس منحوس ریشه کن شود.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه شهرستان دزفول نیز با بیان اینکه افتتاح  این مرکز واکسیناسیون در سرعت بخشیدن واکسیناسیون موثر خواهد بود، بیان کرد: اگر بتوانیم مراکز تجمیعی بیشتری راه اندازی و تمام جمعیت مورد هدف را در زمان محدود واکسینه کنیم گام بزرگی در جهت مبارزه با این ویروس بر خواهیم داشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز از پرسنل بهداشت و درمان دانشگاه و همکاری مسوولان به خاطر تلاش و مجازاتی که در یک سال و نیم گذشته در راستای مبارزه با کرونا انجام دادند تشکر کرد.

علی قمیشی افزود: این سالن به همت اداره ورزش و جوانان و موسسه رادمان و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی دزفول تجهیز شد.

وی ادامه داد: فضاهای متعدد، مناسب و واکسن به میزان کافی تهیه شده و  امیدواریم از موقعیتی که برای واکسیناسیون فراهم شده به خوبی  استفاده شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: این روزها امکان تزریق ۱۰ هزار دز واکسن در روز فراهم شده و خوشحالیم که بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم.

سعیدی ایثاری رئیس بهزیستی دزفول نیز گفت:  با توجه به مشکل پاندمی کرونا، سازمان بهزیستی با مراکز خصوصی و موسسات خیریه ای که دارد تلاش می کند مثل همیشه کنار مردم باشد.

دزفول در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار