تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۳۱۶۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۵ کیلومتر شبکه برق در آبادان و خرمشهر به کابل خودنگهدار تبدیل شد
 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: بیش از ۲۵ کیلومتر شبکه سیمی برق در شهرهای آبادان ، خرمشهر و اروندکنار به کابل خود نگهدار تبدیل شد.

 علی خدری چهارشنبه در بازدید از شهرهای آبادان و خرمشهر افزود: با توجه به این که تلفات برق در شبکه‌های توزیع درصد بالایی است شرکت‌های توزیع باید در طرح‌های مصوب در راستای کاهش تلفات گام برداشته و میزان آن را سال به سال کاهش دهند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ مکرر در راستای رفع موانع اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی برق به کابل خودنگه‌دار انجام شده است اظهار کرد: این پیگیری‌ها به مرحله اجرای پروژه رسیده و اعتبار لازم برای شهرستان‌ها پیش از شروع فصل بارندگی تامین شده است.

خدری بر پیشبرد هر چه بهتر پروژه طرح تعویض سیم مسی به کابل در شهرستان های آبادان، خرمشهر و اروندکنار تاکید کرد  و گفت: افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، پیشگیری از سرقت سیم مسی،  پیشگیری از سرقت انرژی الکتریکی و توجه به مسائل زیست محیطی و مبلمان شهری از عوامل مهم اجرای این نوع طرح‌ها است که در نهایت منجر به رضایت بیشتر مشترکین و بهبود پارامترهای الکتریکی می‌شود.

بر اساس این گزارش طرح تعویض شبکه سیمی برق به کابل خود نگهدار در مناطق کوی قدس، ساحلی و منازل پتروشیمی آبادان تکمیل شده و در  مناطق کوی رسالت و طیب در دست اقدام است.

این طرح در خرمشهر نیز در مناطق کوی طالقانی، کوی جم، خیابان آرش، خیابان مولوی تکمیل شده و در برخی مناطق در حال اجرا است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار