تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۲۰۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفتنم به فوتبال قطر تصمیم درستی بود / شرایط نفت با "فکری" بهتر می‌شود
  هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که زمانی که به قطر رفتم، تصمیم درستی گرفتم و حالا هم که برگشته‌ام به همین صورت، گفت:‌ حضور در قطر روی فوتبال من تاثیر خوبی داشت و تجربه‌ خوبی کسب کردم.

مسلم مجدمی  در خصوص فسخ قرارداد با تیم قطری و بازگشت به لیگ ایران، اظهارکرد: زمانی که به قطر رفتم، تصمیم درستی گرفتم و حالا هم که برگشته‌ام به همین صورت. من می‌خواستم یک تجربه فوتبال خارج از کشور را داشته باشم که تجربه خوبی هم بود و در تیم قطری شرایط بسیار خوبی داشتم. فوتبال این کشور امکانات بسیاری دارد و به واسطه همین امکانات نیز میزبان جام جهانی فوتبال شده‌اند. به نظرم امکانات فوتبالی قطر حتی از کشورهای اروپایی هم بیشتر و جلوتر است. در هر صورت حضور در قطر روی فوتبال من تاثیر خوبی داشت و تجربه‌ خوبی کسب کردم.

وی ادامه داد: زمانی که با تیم قطری قرارداد بستم، نوع قراردادم به صورتی بود که حق فسخ داشتم و به همین دلیل یک ماه مانده به پایان رقابت‌های لیگ قطر، با تیمم فسخ کردم تا بتوانم در ایران بازی کنم. پیشنهادهایی هم از لیگ ایران داشتم؛ در ابتدا از پیکان پیشنهاد داشتم که آقای تارتار تماس گرفت و صحبت‌هایی داشتیم و در نهایت به این تیم رفتم اما شرایط پیکان خوب نبود و فسخ کردم. بعد نیز با نظر لطف آقای یزدی سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان به این تیم پیوستم.

این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا از نفت آبادان تیم سابق خود نیز پیشنهادی داشتید؟ عنوان کرد: بله صحبت‌هایی شد اما خیلی جدی نشد. اما باز هم خدا را شکر می‌کنم که اکنون در یک تیم از استان خوزستان توپ می‌زنم زیرا واقعا دوست داشتم به تیم استانم کمک کنم.

وی درباره شرایط تیم نفت و این‌که باتوجه به حواشی اخیر عنوان می‌شد که این تیم از گزینه‌های سقوط خواهد بود، گفت:  خدا را شکر اکنون نفت‌ مسجدسلیمان شرایط خوبی دارد و ان‌شاءالله با حضور آقای فکری بهتر هم خواهد شد. به نظر من این‌که گفته می‌شد، نفت گزینه سقوط است درست نیست و بازی خوبی که مقابل سپاهان انجام دادیم نیز مهر تاییدی بر این موضوع است.

مجدمی ادامه داد: فکری تغییراتی در تیم ایجاد کرده است و مطمئنا با تجربه‌ای که دارد و کادر فنی خوب و باتجربه‌اش، می‌تواند به بهتر شدن شرایط نفت کمک بسیاری کند. من فکر می‌کنم هفته به هفته شرایط‌مان با حضور آقای فکری بهتر خواهد شد. اصلا به رده‌های پایینی جدول فکر نمی‌کنیم و در حال حاضر با تیم‌های بالای جدول چهار پنج امتیاز تفاوت داریم و ممکن است با دو برد نیز حتی به رده‌های پنجم یا ششم جدول برسیم.

وی با بیان این‌که بازی آینده ما در مسجدسلیمان است و قطعا برای سه امتیاز می‌جنگیم، عنوان کرد: باز هم تأکید می‌کنم که خود من به شخصه تنها به رده‌های بالای جدول فکر می‌کنم و هواداران نگران نباشند. ابتدای فصل هم که نفت دیر بسته شد، همه می‌گفتند که این تیم گزینه سقوط است اما با نتایجی که به دست آمد همه از شرایط تیم تعجب کردند و به شکل دیگری به نفت نگاه می‌کردند. اکنون هم با همدلی که من در همین مدت کوتاه از بازیکنان تیم دیده‌ام و تجربه کادر فنی، می‌توان به رقم خوردن نتایج خوب امیدوار بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار