تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۲۲۰۳۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزنه‌برداری خوزستان نیازمند تلاش و کار بیشتر
  رییس هیات وزنه برداری خوزستان با بیان این که وزنه برداری بانوان استان نیازمند کار و تلاش بیشتری است، گفت: انتظار بیشتری از برخی هیات ها در بخش وزنه برداری بانوان می رود تا رشد خوبی در این بخش داشته باشیم.

سیدعلیرضا قریشی در مجمع سالانه هیات وزنه برداری خوزستان که امروز، بیستم فروردین ماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: در بیش از یک سال اخیر با ویروس کرونا مواجه بوده ایم اما در نهایت کسی موفق است که تحت شرایط محیط قرار نگیرد، پس برای این که بخش موفق وزنه برداری خوزستان را از دست ندهیم نباید از حرکت بایستیم.

  وی عنوان کرد: در همین دوران کرونا، وزنه برداری خوزستان حدودا ۸۰ درصد موفق بوده است و با کمک خانواده وزنه برداری، این رشته را سرپا نگه داشتیم اما انتظار بیشتری از هیات های شهرستانی می رود. اگر این هیات ها کار نکنند، فشار روی دوش هیات استان و یکی دو باشگاه است.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان با گله مندی از برخی هیات که نسبت به گذشته کم کار شده اند، گفت: در گذشته شهرستان مسجدسلیمان، پنج عضو تیم ملی در مسابقات آسیایی داشت اما اکنون از این شهرستان خبر خاصی به گوش نمی رسد. اکنون مسجدسلیمان مستعد شکوفا شدن در وزنه برداری بانوان است و این مهم باید در اولویت هیات شهرستان قرار بگیرد. ضمن این که این رشته در بخش آقایان هم باید در اولویت باشگاه نفت مسجدسلیمان باشد.

وی افزود: انتظار داریم وزنه برداری بانوان ایذه خیلی خوب کار کند اما در حالی که این شهرستان و مسجدسلیمان، قطب وزنه برداری آسیا بودند، اکنون خبری از آن ها نیست. انتظار داریم هیات های شهرستانی مسائل خود را جدی تر پیش ببرند و وزنه برداری تعطیل نشود.

قریشی عنوان کرد: انتظار بیشتری از برخی هیات ها در بخش وزنه برداری بانوان می رود تا رشد خوبی در این بخش داشته باشیم. وزنه برداری بانوان استان نیازمند کار و تلاش بیشتری است. یک روز از تمرینات بانوان در اهواز زده نمی شود و باید در شهرستان ها نیز به همین صورت باشد. همچنین تصمیم ما این است که هر سال از وزنه برداری بانوان استان که از نظر رکوردی و اخلاقی در سطح خوبی هستند، تجلیل کنیم.

وی با اشاره به برنامه های سال ۱۴۰۰ این هیات، گفت: برگزاری چهار مسابقه استانی در بخش آقایان و سه مسابقه در بخش بانوان در دستور کار است.

وی در ادامه نیز با قدردانی از توجه مدیرکل ورزش و جوانان استان به رشته وزنه برداری، عنوان کرد: آقای حیدری از تمام برنامه های ما حمایت داشته و از نظر مالی و امکاناتی نیز رسیدگی خوبی به ما داشته است که از او قدردانی می کنم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار