تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۲۲۰۳۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقبال سالمندان و بانوان خوزستانی از خانه‌های ورزش روستایی
 رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان با بیان این که ایجاد خانه های ورزش در روستاهای خوزستان کار جدیدی بود و فضایی توام با نشاط ایجاد می کرد، گفت: طی بازدیدی که از روستاها داشتم، شرایط استفاده و استقبال از خانه های ورزش به صورتی بود که سالمندان و بانوان نیز از تجهیزات ورزشی این خانه ها استفاده می کردند.

سیدکریم حسینی در مراسم اهدای تجهیزات ورزشی به ۱۱۰ خانه ورزش روستایی خوزستان که امروز (بیستم فروردین ماه) با حضور استاندار در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، اظهارکرد: من افتخار خدمت در هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خوزستان را نیز دارم و امیدوارم با کمک همه بتوانیم این مسیری که برای هیات از چهار سال پیش شروع کردیم را ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حضور استاندار نیز در این مراسم به این معنا است که همگی در کنار ورزشکاران و هیات های ورزشی هستیم و برنامه ریزی ما برای ورزش به همین شکل ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خانه های ورزش روستایی از چهار سال پیش با هدف ایجاد فضای ورزشی در هر دو بخش آقایان و بانوان ایجاد شدند. طی بازدیدی که من از روستاها داشتم، شرایط استفاده و استقبال از خانه های ورزش به صورتی بود که سالمندان و بانوان نیز از تجهیزات ورزشی این خانه ها استفاده می کردند. ایجاد خانه های ورزش در روستاهای خوزستان کار جدیدی بود و فضایی توام با نشاط ایجاد می کرد.

وی عنوان کرد: همچنین باید بگویم اعتبارات خوبی برای بخش ورزش و حوزه فرهنگی اختصاص دادیم و ان شاءالله بتوانیم در ورزش به ویژه در ایجاد فضای ورزشی، زمین چمن طبیعی و مصنوعی و سالن ورزشی، در چهار شهرستان حوزه انتخابیه، اقدامات خوبی انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم برای رونق و پیشرفت ورزش و توجه به ورزش روستایی، بیش از پیش همت تمام دوستان را داشته باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار