تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۲۰۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتوانستیم انتظارات یزدی را برآورده کنیم / با فکری مذاکره‌ای نداشته‌ایم
 عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه داریوش یزدی هنوز سرمربی این تیم است، گفت: خداحافظی او شفاهی بوده است و هنوز نیز اعضای هیات مدیره درخصوص تصمیم‌گیری در این زمینه، تشکیل جلسه نداده‌اند.

بیژن دانش اظهارکرد: استعفای آقای یزدی از هدایت تیم نفت به صورت شفاهی بوده و باتوجه به اینکه استعفای کتبی به دست ما نرسیده است و هنوز نیز اعضای هیات مدیره برای تصمیم‌گیری در این زمینه جلسه‌ای نداشته‌اند، ما یزدی را به صورت قانونی سرمربی تیم می‌دانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا یزدی تحت فشار خاصی مجبور به خداحافظی با بازیکنان در رختکن شده است؟ گفت: واقعیت اینکه روز گذشته هم بازیکنانش مقابل نساجی بد بازی کردند و هم اینکه خود یزدی حمایت نشد. یزدی یکسری انتظارات داشت که ما نتوانستیم برآورده کنیم و بر این اساس نیز دلخور بود. یکی از انتظارات او و مهمترین خواسته‌اش، جذب بازیکن باتجربه لیگ برتری بود که ما نتوانستیم برآورده کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره مطرح شدن نام فکری برای جایگزینی یزدی و اینکه آیا باشگاه با فکری مذاکراتی هم داشته است؟ عنوان کرد: فعلا گزینه‌ای مدنظر نیست و با فکری هم مذاکره‌ای نداشته‌ایم. منتظر تشکیل جلسه اعضای هیات مدیره و تصمیم‌گیری در مورد خداحافظی آقای یزدی هستیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار