تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۲۰۰۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند:
در هر نقطه از آبادان و اروند، استعدادهای خوبی در بسکتبال بانوان وجود دارد
 رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند با اشاره به دعوت یک خوزستانی از منطقه اروند به اردوی تیم‌ملی بانوان، گفت: دعوت این بسکتبالیست به اردوی تیم‌ملی نشان می‌دهد که در هر نقطه از خوزستان از آبادان گرفته تا اروند، استعدادهای خوبی در بسکتبال بانوان وجود دارد که می‌توان روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد.

مرتضی سام بوشهری اظهارکرد: نرگس داوودی به عنوان تنها نماینده خوزستان مجددا به دومین اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی بسکتبال بانوان دعوت شد تا خوزستان و منطقه اروند به ظهور یک استعداد در این رشته امیدوار باشند.

وی با بیان اینکه تیم‌ملی دختران زیر ۱۵ سال ایران خود را برای حضور در رقابت‌های فیبا آسیا ۲۰۲۱ آماده می‌کند، عنوان کرد: تمرینات بازیکنان تیم‌ملی از روز دوشنبه (۱۶ فروردین ماه) در تهران آغاز می‌شود و تا بیستم ماه جاری ادامه خواهد داشت. این امید می‌رود که این بازیکن ارزنده و خوش آتیه بتواند در این اردو افتخاری دیگر برای اروندنشینان کسب و با قرار گرفتن در ترکیب تیم‌ملی بسکتبال برای حضور در رقابت‌های فیبا آسیا ۲۰۲۱ بتواند افتخارآفرینی کند.

رئیس هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند در پایان نیز گفت: دعوت داوودی از خوزستان و منطقه اروند به اردوی تیم‌ملی بانوان نشان می‌دهد که در هر نقطه از خوزستان از آبادان گرفته تا اروند، استعدادهای خوبی در بسکتبال بانوان وجود دارد که می‌توان روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار