تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۱۹۱۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگاهی که فروش مغازه داران خوزستان را به شکل فوق‌العاده‌ای متحول کرد

امروزه با افزایش تکنولوژی خیلی از کسب و کار های کوچک و محلی در اهواز و سایر شهر ها در حال کمرنگ شدن میباشند و بسیاری از آن ها جای خود را به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی داده اند اما چرا و چه راه حلی برای این مشکل بزرگ وجود دارد .

به گزارش خوزنیوز، فروشگاه های زنجیره ای گروه های بازاریابی گشترده و پر قدرتی را برای تحقیق و توسعه در مورد روش های افزایش مشتری در اختیار دارد که این مورد در کسب و کار های سنتی وجود ندارد . همچنین تنوع و پیشنهادهای فوق العاده در فروشگاه های اینترنتی پس از ثبت‌نام از طریق پیامک و ایمیل یک راه موثر و جذاب برای حفظ مشتریان قبلی میباشد که وجود این ارتباط , صمیمیت و علاقه را در دل مشتریان ایجاد میکند .

امروزه بسیاری از فروشندگان بزرگ , دریافت شماره موبایل مشتریان را در اولویت خود قرارداده اند که دلیل آن ایجاد ارتباط با مشتریان است , راضی که آن ها دوست ندارند شما بدانید !!

افزایش فروش

اما یک شماره موبایل از مشتری چه تاثیری در فروش خواهد داشت . این سوال را میتوان از فروشگاه های بزرگ آنلاین مثل دیجیکالا و یا فروشگاه های زنجیره ای متوجه شد . احتمالا تا به حال پیامکی از این فروشگاه ها دریافت کرده اید که در به طور مثال متن " تا پایان خرداد میتوانید محصولات ما را با 20% تخفیف دریافت نمایید " را در خود جای داده است . این پیامک به دو علت مهم , شما را به خرید از آن فروشگاه ترغیب میکند . اولین مورد یادآوری برند و نام آن فروشگاه بوده و مورد دوم ایجاد اضطرار در خرید تا زمان باقیمانده از تخفیف است .

نوع دوم پیام ها , پیام های نظرسنجی , پس از خرید یک محصول از فروشگاه های اینترنتی است که به وجود آورنده‌ی علاقه در قلب مشتری میشود و با این کار مشتریان از خرید خود خرسند بوده و برای خرید های بعدی نیز به همان وبسایت مراجعه میکنند .

اما با توجه به امکانات و هزینه های بسیار زیاد این دو نوع فروشگاه‌ها آیا امکان رقابت با آن ها توسط فروشندگان محلی وجود دارد یا خیر . دستگاهی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا این هدف را میسر کرده است .

دستگاه ذخیره شماره موبایل همان دستگاهی است که بسیاری از صنف ها و کسب و کار ها در حال استفاده از آن میباشند و روز به روز نیز در حال گسترش است اما این دستگاه چیست و چه کاری انجام میدهد ؟

فروشندگان با قرار دادن این دستگاه در معرض مشتریان از آنان میخواهند که شماره موبایل خود را داخل دستگاه وارد نمایند . دستگاه با ثبت آن شماره در سامانه خود و ارسال پیامک برای مشتریان در گام اول مانند کارت ویزیت عمل کرده و اطلاعات فروشگاه مانند : شماره تماس , آدرس , پیج اینستاگرام و ... را برای مشتری ارسال میکند . در گام بعد با ذخیره‌ی این شماره ها امکان ایجاد ارتباط های بعدی برای فروشنده فراهم میشود . حال میتوان همان کارهای مهم که فروشگاه های بزرگ عمل میکنند را انجام داد و برای مشتریان نظرسنجی ایجاد کرد , محصولات را معرفی نمود , برای مشتریان تخفیف های زمان دار ایجاد کرد و ...

دستگاه ذخیره شماره امین

این دستگاه که دستگاه ثبت شماره مشتری امین نام دارد امکانات متنوعی به شرح زیر را فراهم کرده است :

1) دریافت و ذخیره شماره موبایل مشتریان

2) امکان ثبت اطلاعاتی مانند تاریخ تولد , نام و ... برای مشتری

3) قابلیت دریافت خودکار تاریخ تولد از مشتری

4) ایجاد باشگاه مشتریان

5) ارسال نظرسنجی متنی و گزینه ای

6) ارسال پیامک انبوه

تمامی این امکانات از طریق دستگاه و سامانه فوق العاده آن امکانپذیر شده است که با , به وجود آوردن ارتباط میان فروشندگان و مشتریان خلاء موجود در کسب و کارها را پوشش داده است و تاثیر بزرگی در فروش به وجود می آورد

برای اطلاعات بیشتر و دریافت این دستگاه فوق العاده به وبسایت دستگاه ثبت شماره مشتری امین به آدرس ads-amin.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02128429586 تماس جاصل فرمایید .

با دستگاه ثبت شماره مشتری امین کسب و کار خود را درخشان و متمایز کنید .

:
:
:
آخرین اخبار