تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۲۱۸۸۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش تردد خودروهای شخصی در محورهای خوزستان
  رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به عودت ۳۰ هزار خودرو به مبداء در خروجی شهرهای خوزستان در روزهای اخیر گفت: بسیاری از تذکرات و خودروهای عودت داده‌شده، خودروهایی بوده‌اند که آخر هفته‌ها قصد خروج از شهرها را داشته‌اند.

سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص نحوه اعمال محدودیت تردد در ورودی‌ها و خروجی‌های استان خوزستان و شهرهای قرمز و نارنجی اظهار کرد: با توجه به شرایط خوزستان و با اقدامات انجام‌شده، شاهد کاهش تردد در محورها هستیم و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۱۲ تا ۱۵ درصدی تردد خودروهای شخصی را داشته‌ایم که میزان چشمگیری است.

وی با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان خوزستان در روزهای آخر هفته و تعطیلی گفت: بسیاری از افرادی که در آخر هفته‌ها در محورهای خوزستان تردد می‌کنند کارکنانی هستند که به صورت اقماری (دوره‌ای) در شرکت‌ها شاغل هستند و در روزهای آخر هفته به شهر خود بر می‌گردند. البته برخی افراد نیز قصد سفر به شهرهای شمالی استان را دارند که با توجه به محدودیت تردد، تعداد زیادی اعمال قانون می‌شوند.

وی با اشاره به عودت ۳۰ هزار خودرو به مبداء در خروجی شهرهای خوزستان در روزهای اخیر افزود: بسیاری از تذکرات و خودروهای عودت داده‌شده، خودروهایی بوده‌اند که آخر هفته‌ها قصد خروج از شهرها را داشته‌اند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: سعی کرده‌ایم اجازه تردد غیرضروری ندهیم اما همچنان در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد تردد غیرضروری مردم هستیم.

مرجع / ایسنا
برچسب ها: خوزستان ، پلیس
:
:
:
آخرین اخبار