تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۲۱۸۱۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعمال محدودیت‌ها در خوزستان تا زمان خروج از شرایط اضطراری ادامه دارد
  فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی تا زمانی که از شرایط اضطراری خارج شویم همچنان ادامه خواهد داشت.

 ولی‌الله حیاتی بامداد سه شنبه در یک برنامه تلویریونی اظهار داشت: همچنان بار مراجعات به مراکز درمانی بالا بوده که انتظار داریم مردم همراهی خود را بیشتر کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های خوزستان با شدت بیشتری در حال انجام است افزود: همچنین اعمال قانون منع تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد و نظارت بر اصناف با جدیت بیشتری دنبال می شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان با بیان اینکه در شهرهای قرمز، تنها گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند گفت: انتظار داریم مردم عادی انگاری و بی تفاوتی را کنار بگذارند تا پیک بیماری در استان کنترل شود. متاسفانه هنوز افرادی وجود دارند که این بیماری را دست کم گرفته و از زدن ماسک خودداری می کنند.

وی با بیان اینکه روزانه چندین هزار تست کرونا در استان انجام می شود افزود: برای اینکه بتوانیم بیماران را شناسایی کنیم روزانه تعداد تست های بیشتری انجام می دهیم که در این زمینه طرح شهید قاسم سلیمانی کمک بسیاری به ما کرده است.

حیاتی عنوان کرد: مرزهای مسافری استان از روز پنجم اسفندماه بسته شدند و آزمایشگاهی در مرز مستقر شد تا از مسافران تست گیری شود. خوشبختانه تمام اقدامات لازم برای کنترل بیماری در حال انجام است که امیدواریم با همکاری ببشتر مردم در روزهای آینده شاهد تحولات مثبت و دریافت خبرهای خوبی باشیم.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان در وضعیت قرمزشیوع کرونا و هشت شهرستان نیز نارنجی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار