تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۲۱۶۵۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک
 دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک که عصر روز شنبه با برتری ۲ بر یک آلومینیوم به پایان رسید با حاشیه‌هایی همراه بود.

 تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند.

تیم میزبان(نفت مسجدسلیمان) برای صعود به رده‌های بالایی جدول نیاز مبرم به پیروزی در این بازی داشت در سوی مقابل تیم آلومینیوم نیز با برتری مقابل حریف، می‌توانست روند صعودی خود را همچنان طی کند.

تساوی و کسب یک امتیاز برای هیچکدام از این ۲ تیم نمی‌توانست چندان مفید واقع شود و این موضوع به جذابیت بازی کمک می‌کرد. در نیمه نخست بازی، شاگردان رسول خطیبی موقعیت‌های زیادی روی دروازه آلومینیوم خلق کردند و در امر گلزنی موفق بودند. 

تیم نفت مسجدسلیمان که هشتمین بازی خانگی فصل خود را انجام می‌داد، انگیزه زیادی برای کسب پنجمین پیروزی در لیگ ‌بیستم داشت؛ در آن طرف شاگردان خطیبی به دنبال کسب سه امتیاز از این دیدار بودند تا با دست پر به اراک برگردند. 

نفت مسجدسلیمان برای تداوم روند شکست‌ناپذیری خود در هفته‌های اخیر در دیدار مقابل آلومینیوم، امیدوار بود چهارمین باخت متوالی این تیم را رقم بزند اما در آن سوی میدان، شاگردان رسول خطیبی در تلاش برای قرار گرفتن در بین پنج تیم بالایی جدول بودند.

در حالی که بازی‌های لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود حدود ۵۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

برخی از هواداران نفتی از بالای اسکوربورد ورزشگاه شهید بهنام محمدی نظاره‌گر بازی بودند. این تعداد در تمام مسابقات نفت مسجدسلیمان در این محل مستقر هستند.

خطیبی سرمربی آلومینیوم به همراه اعضای کادر فنی پیش از شروع بازی به داخل ورزشگاه آمد و به ارزیابی زمین چمن پرداخت. چمن ورزشگاه شهید محمدی از کیفیت مطلوبی برخوردار بود.

به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند. همچنین ناظران فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند. اسکوربورد ورزشگاه مسجدسلیمان از ابتدای بازی تا انتها خاموش بود. این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

پیش از شروع مسابقه و هنگام گرم کردن دو تیم، عوامل ورزشگاه اقدام به کوتاه کردن چمن‌ زمین کردند. تصویر شادروان مهرداد میناوند در ورزشگاه خانگی نفت مسجد سلیمان نصب شده بود.

در اواسط نیمه اول بازیکنان نفت مسجد سلیمان اعتقاد به انجام خطای پنالتی توسط حریف داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد. در دقیقه۲۷ روی بازیکن نفت خطا اعلام شد که درگیری لفظی بین او و بازیکن حریف به وجود آمد که این موضوع با دخالت داور خاتمه یافت.

در دقیقه ۴۳ بازی تیم آلومینیوم اراک با شوت حسینی به گل رسید اما در ابتدا این گل با پرچم کمک داور مردود اعلام شد که اعتراض شدید اعضای تیم آلومینیوم را در پی داشت به طوری که عوامل ۲ تیم برای دقایقی به سمت داور هجوم آوردند. در ادامه داور وسط پس از مشورت با کمک داور، گل آلومینیوم اراک را تایید کرد که اعتراض شدید اعضای نفت مسجد سلیمان را به همراه داشت.

اعتراض سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در حدی بود که با  کارت زرد داور روبه‌رو شد و یکی از اعضای کادرفنی نفت مسجد سلیمان را نیز اخراج کرد.

در حالیکه برای نیمه اول ۲ دقیقه وقت تلف شده اعلام شد اما سوت پایان این نیمه پس از دقیقه ۵۰ بازی به صدا در آمد.

محمدمحبی و مصطفی احمدی از نفت مسجدسلیمان و جابر انصاری و محمد ایرانپوریان از آلومینیوم کارت زرد دریافت کردند. سرمربیان ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در این دیدار فرهاد کرمانشاهی برای هفتمین بار درون دروازه نفت مسجدسلیمان قرار گرفت.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی ۱۸ امتیازی شد و در مکان یازدهم رده بندی جای گرفت. همچنین تیم آلومینیوم با ۲۳ امتیاز در رده پنجم جدول ایستاد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار