تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۲۱۶۴۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان می‌تواند قطب بازی‌های ساحلی کشور باشد
 رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خوزستان با بیان این که خوزستان توانسته قطب رشته فوتوالی کشور باشد، گفت: عزم و اراده ما این است که در کنار رودخانه کارون که شناسنامه اهواز و کشور است، بتوانیم قطب بازی های ساحلی کشور باشیم.

سیدکریم حسینی در حاشیه مسابقات جام ستارگان فوتوالی کشور که امروز (۲۴ بهمن ماه) در اهواز به پایان رسید، اظهارکرد: عزم و اراده ما این است که در کنار رودخانه کارون که شناسنامه اهواز و کشور است، بتوانیم قطب بازی های ساحلی کشور باشیم. همچنین فوتوالی یک ورزش پر تحرک و قابل توجه برای نوجوانان و جوانان است و ان شاءالله در کشور در کنار این رشته بتوانیم سایر رشته های ساحلی را هم داشته باشیم. ضمن این که اهواز و خوزستان ظرفیت بسیار بالایی در تمام رشته ها به ویژه ساحلی دارد و ان شاءالله در کنار ساحل کارون بتوانیم مسابقات، برنامه و جشنواره های بیشتری را داشته باشیم.

  وی عنوان کرد: در شرق و غرب رودخانه کارون ظرفیت ایجاد زیرساخت ها برای رشته های ساحلی وجود دارد، به شرط این که عزم و اراده در بین مسئولان ورزشی و مسئولان شهری باشد. گامی که هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خوزستان و فدراسیون در رشته فوتوالی برداشته است، می تواند شروع خوبی برای سایر رشته ها باشد.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خوزستان گفت: در دو سه سال گذشته با قرار گرفتن رشته فوتوالی زیر نظر ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، خوزستان توانسته قطب این رشته در کشور باشد. در تیم ملی هم ورزشکاران و مربیان خوبی داریم و خوزستان در بین بازیکنان تیم ها نیز می تواند حرف اول را در فوتوالی بزند. به دنبال گسترش فوتوالی در خوزستان هستیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار