تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۱۴۰۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه شبکه ارتباطات سیار در روستاهای ایذه
 به منظور ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و سرویس های نوین در روستاها و در راستای اصل مشتری مداری و کاهش اختلاف میان شهرها و روستاها، شبکه ارتباطی همراه اول در روستاهای شهرستان ایذه با نصب و راه اندازی دو سایت جدید و ارتقای تکنولوژی ۴ سایت روستایی و جاده ای همراه اول توسعه و ارتقا یافت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان عملیات توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول به منظور رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و استفاده بهینه شهروندان و ارائه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت انجام گرفت.
این عملیات با توجه به انجام کارهای روزانه جامعه و برخی امور زندگی مبتنی بر بستر دیتا و استفاده از ظرفیت های این تکنولوژی   در راستای جلب رضایت مندی مشترکان و کاهش اختلاف بین روستاها و شهرها، شبکه ارتباطی همراه در روستاهای ایذه  توسعه و ارتقا یافت.
بر اساس این گزارش  در ادامه پروژه فاز ۸ عملیات  توسعه و ارتقا، طبق برنامه ریزی مدون توسط کارشناسان متخصص حوزه سیار منطقه خوزستان، سایت های پرسرعت جدید روستایی بردگپی و بلوطک با تکنولوژی 2G, 3G و 4G نصب و راه اندازی شد.
 همچنین با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی تکنولوژی 3G و 4G بر روی سایت های جاده ای و روستایی شبکوری، بیدزرد، ده حوض و ناشلیل، ضمن توسعه و ارتقا، به تکنولوژی اینترنت پرسرعت مجهز شد.

با نصب و راه اندازی سایت های روستایی پرسرعت جدید بردگپی و بلوطک روستاهای  بردگپی، جاده کمربندی و قسمتی از شرق ایذه و روستاهای کوهشور، بلوطک و قسمتی از جاده پیان، قسمت غربی شهر و محله جدید الاحداث ابوالفضل و همچنین با ارتقای تکنولوژی سایت های جاده ای_روستایی بیدزرد، شبکوری، ده حوض و ناشلیل، روستاهای بیدزرد و قسمتی از جاده ایذه به اهواز و مجموعه روستاهای ناشلیل یک و دو و سه، ده حوض، ده ثریا، ده کهنه، ده شیخ، لؤلؤ، مهرنان سفلی و علیا، یگاوی و سرقلعه پوشش  مطلوب شبکه ای همراه اول قرار گرفت و روستاییان ساکنین این مناطق مانند شهرها از نعمت اینترنت پرسرعت 4G بهره مند شدند.
 
گفتنی است پروژه توسعه فاز ۸ در سطح استان، بر اساس زمان بندی و با هدف گسترش، بهبود و تقویت پوشش آنتن دهی و ارائه شبکه ارتباطی همراه اول با کیفیت مطلوب و اینترنت پرسرعت  به شهروندان  در حال انجام  است.
:
:
:
آخرین اخبار