تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۲۰۸۰۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید مسئولان از پروژه دفع آب‌های سطحی در اهواز
مدیر شهرداری منطقه ۷ اهواز به همراه معاون خدمات شهری و از اعضای شورای شهر، از پروژه دفع آب‌های سطحی بازدید کردند.
 فرزین حاتمی کاکش مدیر شهرداری منطقه ۷ اهواز به همراه مرادحسینی معاون خدمات شهری و همچنین جهانبخشی، موسی پور و فلسفی اعضای شورای کلانشهر اهواز، از پروژه دفع آب‌های سطحی در این منطقه بازدید کردند.

این پروژه باهدف جلوگیری از تجمع آب باران و جلوگیری از خطرات حاصل از جمع شدن آب‌های سطحی و در زمینه رفاه حال شهروندان در منطقه ۷ در حال انجام است.

پروژه دفع آب‌های سطحی درمیدان چهار اسب در محدوده منطقه ٧ در حال انجام است و به زودی تکمیل خواهد شد.

با قرار گرفتن در آستانه فصل بارش‌های پاییزه و زمستانه، پروژه لوله گذاری و لوله رانی با هدف هدایت و دفع آب‌های سطحی، حفظ بهداشت محیط زیست، ارتقای سطح کیفی و ایمنی معابر، رفع مشکل آبگرفتگی‌ها در مرحله اجرا است.

عملیات لوله گذاری کانال چهل متری رزمندگان تا پیچوار واقع در انتهای بلوار امام شرقی به طول ۲۴۵ متر با لوله یکهزار میلی متری با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی کار و لوله رانی قطعه‌ای از این مسیر به طول ۹۰ متر با لوله پلی اتیلن یکهزار در غلاف یکهزار و ۲۰۰ میلی متری با پیشرفت فیزیکی ۶۰ در صدی و همچنین لوله گذاری میدان فردوس تا خیابان ارشاد واقع در بلوار سوانح سوختگی به متراژ ۶۵۰ متر با لوله ۴۰۰ میلی متری با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی کار در دست اقدام و پیگیری و نظارت مستقیم کارشناسان این حوزه قرار گرفته شده است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار