تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۲۰۷۵۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یادداشت/ نفت مسجدسلیمان همچنان در بلاتکلیفی
بلاتکلیفی مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان و سکوت مسئولان خوزستان در مقابل حق این تیم، شرایط سقوط تیم فوتبال مسجدسلیمان را به دسته اول کشور فراهم می‌کند.
 وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور مشخص نیست و این در حالی است که بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از دهم آبان ماه امسال آغاز می‌شود اما تیم نفت مسجدسلیمان تاکنون موفق به جذب یک بازیکن جدید به صورت رسمی نشده است.

چند بازیکن جدید با تیم نفت به توافق رسیدند اما به علت مشخص نبودن تکلیف مدیریت آن و همچنین بسته بودن پنجره نقل و انتقالات هنوز موفق به ثبت و امضای قرارداد نشده‌اند.

نفت مسجدسلیمان با کوهی از مشکلات روبه‌رو است؛ مشکلاتی که باعث شد هدایت یزدی عطای مدیرعاملی این تیم را به لقایش ببخشد و خیلی زود از سمت خود کناره‌گیری کند.

متأسفانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به حال خود رها شده است و هیچکس پیگیر مسائل این تیم پرطرفدار و مردمی نیست و در این زمینه شاهد سکوت کامل مسئولان و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در مقابل سرنوشت تیم دیار زاگرس نشینان هستیم؛ سکوتی که نابودی تیم نفت مسجدسلیمان را سرعت می بخشد.

مدت مأموریت اعضای هیئت مدیره سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان در ۳۱ شهریورماه امسال به پایان رسیده است و هیئت مدیره جدید باید از سوی وزارت نفت مشخص می‌شد اما با گذشت بیش از ۱۰ روز تصمیم جدیدی در خصوص هیئت مدیره گرفته نشده است و شاهد بی‌تفاوتی وزارت نفت در مقابل این تیم هستیم.

انتظار می‌رفت پس از نتایج بسیار خوب این تیم در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال، پیکر اصلی تیم نفت حفظ شود و مهدی تارتار نیز به فعالیت خود در مسجدسلیمان ادامه دهد اما بیش از ۹۰ درصد از بازیکنان این تیم به علت مشخص نبودن وضعیت مدیریت باشگاه و همچنین پایان قرارداد خود، به سایر تیم‌های لیگ برتری پیوستند.

نفت مسجدسلیمان همچنین در انتخاب جانشین «مهدی تارتار» نیز دچار اشتباه شد؛ مجتبی حسینی از مربیان جوان و زحمتکش فوتبال کشور ما به شمار می‌رود که از تجربه بسیار کمی در سرمربیگری در لیگ برتر برخوردار است و بیشتر به عنوان نفر دوم کادر فنی روی نیمکت تیم‌های مختلف حضور داشته است.

تیم نفت مسجد سلیمان برای رها شدن از بحران به یک مربی باتجربه و شناخته شده نیاز دارد؛ مربی که بتواند با هواداران متعصب این تیم ارتباط خوبی برقرار کند. محرومیت چهار جلسه‌ای «مجتبی حسینی» در هفته‌های نخست لیگ برتر کشور ضربات جبران ناپذیری را بر پیکر این تیم وارد خواهد کرد.

تیمی می‌تواند در پایان فصل جایگاه خوبی را کسب کند که هفته‌های نخست را به خوبی پشت سر گذاشته باشد اما این غیبت مربی جدید نفت بر روند امتیاز گیری این تیم تأثیر منفی خواهد شد.

مهدی تارتار در فصل گذشته با دقت خاصی بازیکن را برای نفت مسجدسلیمان انتخاب می‌کرد و همین انتخاب سختگیرانه باعث شد که تیم‌های بزرگی را شکست دهد یا متوقف کند اما در این فصل شاهد حضور بازیکنان بسیار کم‌تجربه و گمنام در نفت هستیم؛ نفراتی که نمی‌توانند تکیه‌گاه مناسبی برای مجتبی حسینی در روزهای سخت لیگ برتر فوتبال باشند.

تیم نفت تنها سرگرمی و دلخوشی مردم مسجدسلیمان است و اگر همین روند تا شروع لیگ برتر فوتبال برای این تیم ادامه پیدا کند شاهد مبتلا شدن نماینده خوزستان به سرنوشت تیم «پارس جنوبی جم» خواهیم بود و به عنوان اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ برتر راهی مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور خواهد شد.

به هر حال امید می‌رود مسئولان خوزستان با شکست سکوت خود و انجام اقدامات لازم، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را از نابودن شدن نجات دهند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار