تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۱۶۷۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو:
خط دوم طرح آبرسانی غدیر تا پایان هفته وارد مدار می شود
مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: متاسفانه شرایط فعلی خرمشهر موجب شد تا برخی سودجویان اقدام به فروش آب کنند اما این بدین معنا نیست که وزارت نیرو در توزیع آب کوتاهی کرده است.

میثم جعفرزاده با بیان این‌که خط انتقال شماره یک طرح غدیر دو بار دچار شکستگی شد اما در حال حاضر با ظرفیت کامل این خط در مدار است، گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته تا پایان هفته خط شماره دو غدیر به طور کامل وارد مدار می‌شود.

وی با اشاره به فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتقال آب از کارون به کشورهای عراق و کویت، اظهار کرد: طرح انتقال آب به کویت در دهه  ۱۳۸۰ مطرح و از همان زمان نیز منتفی اعلام شد و فیلمی که در راستای تشکر مردم عراق منتشر شده است نیز  قدیمی و مربوط به گذشته است.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در پاسخ به این سوال که آیا آب توزیع شده در خرمشهر و آبادان به اندازه کافی بوده است؟ بیان کرد: تا حد امکان تانکرهای آبرسان در مکان‌های مورد نظر مستقر شدند و آب معدنی و آب بسته‌بندی نیز به حد کافی توزیع شده است در حال حاضر مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

جعفرزاده ادامه داد: طبیعی است که در این شرایط برخی افراد سودجو اقدام به سوء‌استفاده کنند، بر همین اساس بنده به عنوان عضوی از وزارت نیرو از شهروندان خرمشهر و آبادان عذرخواهی می‌کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار