تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۶۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتبارات بخش ورزش شوشتر 13 برابر شد
اعتبارات بخش ورزش شوشتر 13 برابر شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر گفت: اعتبارات در بخش ورزش در این شهرستان در یک سال اخیر 13 برابر شده است.

به گزارش فارس، خیبر حسینوند در جلسه ستاد صیانت این شهرستان که با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: در یک سال گذشته اعتبارات در بخش ورزش شهرستان شوشتر 13 برابر شده است که به این دلیل باید از استاندار خوزستان و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان تشکر ویژه کرد.

وی گفت: تزریق اعتبارات به بخش ورزش باعث شده پروژه‌های عمرانی بسیار زیادی در این بخش آغاز شود که همگی در شرایط کنونی بیش از 50 درصد رشد نشان می‌دهند.

حسینوند تأکید کرد: در سال‌جاری مالی اعتبارات شهرستان شوشتر رشد بسیار زیادی داشته‌اند به نحوی که برخی ردیف‌های اعتباری از همه اعتبارات سال89 بیشتر شده است و این باعث امیدواری برای رونق گرفتن اماکن ورزشی است.

وی تأکید کرد: در سال‌جاری اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان شوشتر بیش از 7 میلیارد ریال شده است در صورتی که اعتبارات ورزش و جوانان شوشتر در سال89 جمعاً 4 میلیارد ریال بود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر با اشاره به اینکه در شرایط کنونی اعتبارات در وضعیت خوبی است، خاطرنشان کرد: وضعیت اعتبارات و جذب آنها در شوشتر خوب است به نحوی که تا کنون بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون ریال از اعتبارات سال‌جاری جذب شده است.

حسینوند با تأکید بر اینکه در سال‌جاری مشکلی در این اداره از نظر اعتباری وجود ندارد، تأکید کرد: در سال‌جاری اعتبارات جاری این اداره بیش از 2 میلیارد و 750 میلیون ریال است و بیش از یک میلیارد ریال نیز از محل ارتقای شاخص‌های فرهنگی در استان به شوشتر اختصاص داده شده است.

به گفته این مقام مسئول، در شش ماه گذشته اقدامات زیادی در عرصه ورزش شهرستان شوشتر شده است به نحوی که پس از سال‌ها پروژه احداث جایگاه تماشاگران ورزشگاه تختی شوشتر در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر با جدیت در حال اجراست.

وی افزود: در شرایط کنونی در این پروژه پیشرفت 63 درصدی شاهد هستیم و این نشان از همت بالای مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در تکمیل این پروژه است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این بخش از پروژه تنها فاز نخست از این پروژه بزرگ است، خاطرنشان کرد: این بخش از پروژه احداث جایگاه تماشاگران تنها فاز نخست از این پروژه است و این پروژه در حالت عادی از دو فاز تشکیل شده است که دو فاز آن تا پایان سال به پایان می‌رسد.

حسینوند یادآور شد: این پروژه به دلیل دریافت اعتباراتش به صورت کامل هیچ مشکل اعتباری ندارد و در شرایط کنونی همه اعتبار آن تخصیص یافته است و تنها پیمانکار باید سریع کار کند تا اعتبار جذب شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه تأکید کرد: این پروژه در شرایط کنونی 10 میلیارد ریال اعتبار از ردیف تملک دارایی‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه تماشاگران ورزشگاه تختی شوشتر جای بیش از 5 هزار نفر را خواهد داشت و احداث این جایگاه تحولی در این ورزشگاه ایجاد خواهد کرد.

برچسب ها: ورزش ، شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار