تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۶۳۱۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده اهواز تاکید کرد:
تولید محصول با کیفیت، عامل ترغیب خرید کالای ایرانی
تولید محصول با کیفیت، عامل ترغیب خرید کالای ایرانینماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که حمایت از تولید داخلی موجب افزایش اشتغال و اتکا به نیرو‌های داخلی می‌شود، گفت: تولیدکنندگان باید با تولید محصولات با کیفیت، استفاده از نیروهای داخلی و تولید محصولاتی که با محصولات خارجی قابل رقابت باشند مردم را به استفاده از کالای ایرانی ترغیب کنند. 

همایون یوسفی با اشاره به نام‌گذاری سال 1397 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: شعار امسال یک شعار محوری است و همه دستگاه‌های اجرایی و مجلس باید در این رابطه راهکارهای لازم را پیدا کرده و اجرا کنند.

وی افزود: شعار سال 97 در راستای اقتصاد مقاومتی نیز است و موجب افزایش اشتغال و اتکا به نیرو‌های داخلی نیز می‌شود که این مساله می‌تواند موجب تحول و پیشرفت در زمینه‌های مختلف در آینده شود. خوزستان توانایی‌های زیادی دارد و باید بتوانیم از توانایی‌های خود در جهت شکوفایی اقتصاد استان و در راستای اقتصاد ملی استفاده کنیم. 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری - که امسال را سال حمایت از کالای ایرانی در نظر گرفته‌اند- و برای شکوفایی اقتصاد کشور قدم برداریم. تولیدکنندگان باید با تولید محصولات با کیفیت، استفاده از نیروهای داخلی و تولید محصولاتی که با محصولات خارجی قابل رقابت باشند مردم را به استفاده از کالای ایرانی ترغیب کنند.

یوسفی با بیان این‌که مجلس و دولت باید با اتخاذ قوانین مناسب و بسترسازی در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال قدم بردارند، افزود: مجلس و دولت باید با تشکیل یک کارگروه مشترک در جهت تحقق این شعار و برنامه در سال 97 و سال‌های بعد قدم بردارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار