تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۶۰۱۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
80درصد توسعه میادین نفتی در خوزستان صورت می‌گیرد
80درصد توسعه میادین نفتی در خوزستان صورت می‌گیرداستاندار خوزستان با بیان اینکه مبلغ4/4میلیارد دلار به منظور توسعه میادین نفتی اختصاص داده شده است، گفت: بالای 80 درصد این میادین در استان خوزستان قرار دارند و بنا است پروژه‌های مربوطه ظرف مدت زمان معین عملیاتی شود.

غلامرضا شریعتی،روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به برخی موانع پیش روی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: عدم تفیض برخی اختیارات به دستگاه ها در اجرای پروژه ها سبب می‌شود کار اجرا با تاخیر و توسعه با مشکل روبرو شود.

وی گفت: پروژه مربوط به جاده اهواز -مسجد سلیمان با وجود گرفتن برخی مجوز های مورد نیاز اما عملیاتی نمی‌شد تا آنجایی که به خاطر این پروژه علاوه بر پیگیری سازمان‌های مربوطه بنده نیز6بار بابت این پروژه به تهران سفر کردم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مبلغ4/4میلیارد دلار به منظور توسعه میادین نفتی اختصاص داده شده است، بیان کرد: بالای 80 درصد این میادین در استان خوزستان قرار دارند و بنا است پروژه‌های مربوطه ظرف مدت زمان معین عملیاتی شود.

وی با تاکید بر اینکه در احداث برخی شهرک های صنعتی مکان یابی مناسبی صورت نگرفته است، عنوان کرد: احداث شهرک‌ها بدون نیازسنجی و انجام کارهای کارشناسی سبب تعطیلی واحد های صنعتی و تحت تاثیر قرار دادن وضعیت اشتغال در صنعت شد.

شریعتی با اشاره به لزوم اجرا و اولویت دادن به برخی پروژه‌ها در دادن سهم اعتباری بیان کرد: به طور حتم اولویت با دستگاه هایی است که نقش فعال  دارند و در اجرای پروژه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی افزود: تا در تخصیص سهم آن دستگاه اعتبارات رویه جهت دار و هدفمند داشته و دستگاه مربوطه هدفمند پیگیری کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار