تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۵۸۰۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دشت آزادگان:
اعتراض به انتقال آب خوزستان را در چارچوب قانون پیگیری می‌کنیم
مطالبه ما به‌عنوان نمایندگان مردم خوزستان در موضوع ممانعت از انتقال آب خوزستان به دیگر استان‌ها مطالبه‌ای به‌حق و قانونی است که در چارچوب قانون آن را پیگیری می‌کنیم
اعتراض به انتقال آب خوزستان را در چارچوب قانون پیگیری می‌کنیمنماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه ما به‌عنوان نمایندگان مردم خوزستان در موضوع ممانعت از انتقال آب خوزستان به دیگر استان‌ها مطالبه‌ای به‌حق و قانونی است که در چارچوب قانون آن را پیگیری می‌کنیم.

قاسم ساعدی اظهار کرد: مطالبه ما به‌عنوان نمایندگان مردم خوزستان در موضوع ممانعت از انتقال آب خوزستان به دیگر استان‌ها مطالبه‌ای به‌حق و قانونی است که در چارچوب قانون آن را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال سیاسی یا قومی جلوه دادن اعتراض نمایندگان به رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست هستند تا به‌نوعی از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، افزود: ما دعوای شخصی، سیاسی یا جناحی با رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست نداریم بلکه تمام دغدغه ما برای آینده 5 میلیون خوزستانی است.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اعتراض بنده به رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به حوزه انتخابیه‌ام محدود نمی‌شود بلکه بنده به‌عنوان عضوی از مجمع نمایندگان خوزستان از حقوق مردم این استان دفاع کردم و این را وظیفه خود می‌دانم.

وی گفت: در بحث اخیری که میان بنده و تعدادی از دیگر از نمایندگان با رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست اتفاق افتاد، به آقای کلانتری از بی‌آبی و خشک‌سالی در هندیجان و شادگان گفتم و از مردمی که در کنار دریاچه سد کارون 3 زندگی می‌کنند اما از نعمت آب محروم هستند.

ساعدی اظهار کرد: بدخواهان و معاندین با پررنگ کردن برخی کلماتی که در این بحث تبادل شد به دنبال سوءاستفاده‌های سیاسی هستند، بکار بردن لفظ «سیاست یهودی» توسط بنده در این بحث به دلیل اقدامات برخی مسؤولان بود که در رسانه‌ها و مقابل مردم می‌گویند آب خوزستان منتقل نمی‌شود و در پشت پرده نامه محرمانه برای انتقال آب خوزستان صادر می‌کنند.

وی بیان کرد: هدف بنده از طرح موضوع اعتراض مردم خوزستان در موضوع انتقال آب هرج‌ومرج و بی‌قانونی نیست بلکه اقدامی مانند استقبال جوانان خوزستانی با بطری‌های آب گل‌آلود از رئیس سابق سازمان حفاظت محیط‌زیست بود که در مسیر تردد خانم ابتکار صدای اعتراض خود را به وی رساندند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رییسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
درود بر تو مرد شرافتمند و با غیرت اگر نماینده ما مردم بختیاری هم مثل شما شجاع بودند و پشت سر تو می ایستادندقطعا وضع خوزستان این نبود
تو روی ما فرهنگیان را سفید کردی دستت را می بوسیم....
:
:
:
آخرین اخبار