تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۵۵۸۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نام مناطق نفت خیز جنوب باعث گسترش فعالیت شرکت ما به سطح وزارت نفت شد
خوزنیوز: شهریار مرد افکن مدیر عامل شرکت توسعه و تولید شیرهای صنعتی رستا گروه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شرکت رستا گروه با نام اختصاری RGQ در سال ۱۳۹۱ در شهر تهران آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه ساخت و تولید شیرهای صنعتی فعالیت دارد و به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان تنها تولید کننده شیرهای کنترلی صنعتی در خاورمیانه می باشد.

 مرد افکن گفت:  شرکت ما متشکل از ۶۰ نیروی انسانی میباشد و حوزه فعالیت ما شامل وزارت نفت ،شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی، شرکت ملی پتروشیمی ایران ،شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت های تابعه ،منطقه آزاد پتروشیمی بندر امام خمینی، شرکت نفت مرکزی، پالایشگاه های آبادان، اراک ، تهران، تبریز، کرمانشاه ،خارک، بندرعباس و اصفهان و همچنین شرکت مهندسی و توسعه نفت(متن) و شرکت زاگرس جنوبی می باشد.

وی گفت:  شرکت رستا گروه ابتدا از سال ۱۳۸۸ به صورت تامین کننده کالا فعالیت داشت و پس از تاسیس شرکت در سال ۱۳۹۱ اولین قرارداد ساخت را با شرکت مناطق نفت خیز جنوب منعقد کرد که این قرارداد شامل ساخت ۹۲ عدد شیر کنترلی ۱ تا ۱۲ اینچ به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بود.

مدیر عامل شرکت توسعه و تولید شیرهای صنعتی رستا گروه با ابراز رضایت مندی از این ارتباط شکل گرفته گفت:  همکاری با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به کسب اعتبار و موفقیت در زمینه ساخت و تولید شیرهای صنعتی انجامیده است و در واقع نام مناطق نفت خیز جنوب باعث گسترش فعالیتها و حوزه تولید شرکت به سطح وزارت نفت را موجب شد.

وی ادامه داد: در این چند سال همکاری موفق به ساخت و تولید بیش از ۲۰۰ عدد کنترل ولو در سایز های مختلف برای مناطق نفت خیز جنوب شده ایم. مهمترین و جدیدترین قرارداد ما نیز به ارزش چهل میلیارد ریال برای ساخت و تحویل ۹۲ شیر صنعتی کنترل ولو بوده است که هم اکنون در حال تحویل این اقلام هستیم.

مردافکن با اشاره به حضور رستاگروه در نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان گفت: ما نخستین بار در سال ۱۳۸۸ در نمایشگاه نفت خوزستان شرکت کردیم و خوشبختانه تا سال ۹۵ حضور ما به شش دوره رسیده است. نخستین حضور ما با دعوت از سوی شرکت مناطق نفت خیز جنوب و با توجه به فراخوان ها حاصل شد با توجه به رضایتمندی از نمایشگاه این حضور تاکنون تداوم یافته است.

وی یادآور شد: شرکت در نمایشگاه هایی با این وسعت و اعتبار باعث ایجاد تعامل و ارتباط و دریافت مستقیم انتقادات و پیشنهادات از بازدیدکنندگان و همچنین ارائه جدیدترین دستاوردهای صنعتی و تولیدی در نمایشگاه خواهد بود. خوشبختانه حضور در نمایشگاه های دوره گذشته باعث خریداری کالا از سوی شرکتهای غیر دولتی همچون سد ایران ماهان صنعت اروند جوش سروک آذر و دیگر شرکت ها شده است که این مسئله نیز یکی دیگر از موفقیت های است که در پی ارتباط با شرکت مناطق نفت خیز جنوب و نمایشگاه خوزستان حاصل شده است.

وی در پایان گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان اولین حامی شرکت رستا گروه بوده است و ما با رضایت کامل از این همکاری و حمایت های بی دریغ شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ارتباط و اخذ قرارداد های بیشتر همچنان امیدواریم.

:
:
:
آخرین اخبار