تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۵۵۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به واسطه ارتباط با شرکت مناطق نفت خیز، یکی از ادوات سرچاهی را برای اولین بار در کشور تولید کردیم
خوزنیوز: مدیرعامل شرکت پارس فولاد آقایی گفت: این شرکت در سال ۱۳۸۲ از شهر اهواز تاسیس شده است و با بهره گیری از تخصص ۳۳ نفر هم اکنون در حوزه نفت و گاز در حال فعالیت است.

مدیرعامل شرکت پارس فولاد آقایی گفت: ارتباط شرکت ما و مناطق نفت خیز جنوب در سال ۱۳۷۵  و از طریق اداره پژوهش شکل گرفته است. در نخستین قرارداد منعقد شده تولید و تحویل دوار(توربین و کمپرسور)را بر عهده گرفتیم.

وی گفت: سال ۱۳۷۶ و به واسطه ارتباط با شرکت مناطق نفت خیز جنوب موفق شدیم  یکی از ادوات سرچاهی را برای اولین بار در کشور تولید کنیم می توان گفت این اتفاق یکی از بزرگترین دستاورد های ما بوده است. همچنین اجرا و نصب آویزه آستری به تعداد ۱۱۴۳ حلقه ۴ طی ۵ سال توسط این شرکت صورت گرفته است.

آقایی گفت: ما در سال ۱۳۹۰ برای نخستین بار در نمایشگاه صنعت نفت خوزستان حضور یافتیم و تا کنون شش دوره است که محصولات و توانمندی های خود را در قالب این نمایشگاه به متخصصان و بازدیدکنندگان ارائه داده ایم. هرچند که طی این دوره ها ما از برگزاری نمایشگاه رضایت داشته ایم اما در مورد فضای نمایشگاهی برخی انتقادات وارد است که انتظار میرود مسئولان برگزاری نمایشگاه برای رفع آن اقدام لازم را انجام دهند.
:
:
:
آخرین اخبار