تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۵۵۸۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت ارتعاشات صنعتی ایران:
هدف ما از حضور در نمایشگاه، شناساندن شرکت به تصیم سازان صنایع نفت است
خوزنیوز: داریوش خدابخشی مدیرعامل شرکت ارتعاشات صنعتی ایران  طی گفت و گویی با خبرنگار ما پیرامون نمایشگاه نفت خوزستان گفت: شرکت ارتعاشات صنعتی ایران سال ۱۳۷۰ در شهر تهران به ثبت رسید. این شرکت اولین تولید کننده اتصالات انعطاف پذیر در ایران می باشد که به همین دلیل ارتباط نزدیکی با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و پیمانکاران زیرمجموعه آن دارد و هم اکنون با بیش از ۴۰۰ نیروی انسانی متخصص در حوزه های مرتبط در حال فعالیت است.

به گزارش خوزنیوز؛ خدابخشی اظهار کرد: اولین همکاری دفتر اهواز شرکت ارتعاشات صنعتی ایران مربوط به سال ۱۳۹۲ و پروژه ساخت حدود ۸۵۰ حلقه شیلنگ فلزی بوده است. ارتباط شکل گرفته میان دو شرکت ارتعاشات صنعتی ایران و شرکت مناطق نفت خیز جنوب دستاوردهای مهمی  برای ما به ارمغان آورده است که از مهمترین آنها میتوان به وارد شدن بهAVL  آن کارفرما و ورود به بازار پروژه های مناطق نفت خیز جنوب اشاره کرد. در این میان ما تامین شلنگ فلزی با سایزهای مختلف شیلنگ لاستیکی با سایزهای مختلف و اتصالات آکاردئونی با سایزهای مختلف را برای کارفرما برعهده گرفته ایم و محصولات ما هم اکنون در حال بهره برداری هستند.

خدابخشی  یادآور شد: شرکت ارتعاشات صنعتی تاکنون دو بار در نمایشگاه نفت خوزستان حضور داشته است و نخستین حضور ما در سال ۱۳۹۲ به واسطه ارتباط مستقیم این شرکت با واحد مهندسی ساخت شرکت مناطق نفت خیز جنوب جهت ارائه محصولات و بازاریابی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش نمایشگاه ها در ارائه دستاوردها و محصولات داخلی گفت: یکی از اهداف اصلی ما برای حضور در نمایشگاه، شناساندن شرکت به مدیران رده بالا و تصیم سازان صنایع نفت بوده است. کارشناسان و مدیران با حضور در نمایشگاه به طور مستقیم با محصولات ما آشنا می شوند و ما نیز به تشریح فعالیت هایمان بر می آییم.

مدیرعامل شرکت ارتعاشات صنعتی ایران  تاکید کرد: نمایشگاه خوزستان به علت حضور شرکت های فعال و بومی یکی از بهترین نمایشگاه های کشور است اما پیشنهاد می کنیم فضای مناسب تری جهت برگزاری آن در نظر گرفته شود تا امکان ارائه محصولات و توانمندی شرکت های حاضر در نمایشگاه بیش از پیش فراهم شود.

وی در پایان گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب یکی از بزرگترین کارفرما های نفتی حاضر در ایران است که می بایست از شرکت های تولیدکننده و سازنده حمایت بیشتری هم به لحاظ پروژهها و هم از نظر مالی انجام دهد. پیشنهاد ما این است که شرکت مناطق نفت خیز جنوب زمان پاسخگویی به کالاهای نمونه آزمایشی را کوتاه تر کرده و همچنین سازنده ها بتوانند ارتباط نزدیکتری با بهره بردار و واحدهای تعمیراتی در خصوص ارائه طرح های بهینه در جلسات مشترک داشته باشند.

:
:
:
آخرین اخبار