تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۴۶۳۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساری: از دولت فعلی حمایت کنید
نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی چالش‌ها و مشکلات موجود در استان خوزستان را فراوان دانست اما در عین حال از مردم درخواست کرد که با حمایت و اعتماد خود به دولت فعلی، انگیزه کافی را به دولت جهت حل مشکلات و ارائه خدمات، بدهند
نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی چالش‌ها و مشکلات موجود در استان خوزستان را فراوان دانست اما در عین حال از مردم درخواست کرد که با حمایت و اعتماد خود به دولت فعلی، انگیزه کافی را به دولت جهت حل مشکلات و ارائه خدمات، بدهند.

علی ساری اظهار کرد: اگرچه فضای انتخاباتی شکل‌ گرفته هنوز آن‌ چنان پرشور نیست و احزاب زیاد فعال نیستند، اما در روزهای آتی قطعاً شاهد جنب وجوش بیشتری از سوی مردم و احزاب خواهیم بود.

وی با تشویق مردم به مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکید کرد: به یاری خدا مردم با تمام سلیقه‌ها در این انتخابات شرکت و ایران اسلامی را سرافرازتر از گذشته خواهند کرد.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چالش‌ها و مشکلات در استان خوزستان فراوان است و در حد یک یا دو مورد نیست؛ با وجود این، در شرایط کنونی زمان بیان این چالش‌ها و مشکلات نیست. فعلاً باید شرایط را برای انتخابات مهیا و پس از انتخابات نقدها را مطرح کنیم.

وی با تاکید بر این که علی ‌ رغم تمام چالش‌ها و مشکلات موجود در استان، نظر بنده 100 درصد با دولت آقای روحانی و حمایت از این دولت است، گفت: از تمام دوستان، هنرمندان، فعالان سیاسی و غیرسیاسی و توده مردم این درخواست را دارم که با مشارکت حداکثری خود در انتخابات و حمایت از دولت فعلی کاری کنند که دولت انگیزه و قدرت کافی را برای آینده پیدا کند و بتواند خدمات بیشتری را ارائه دهد.

ساری در ادامه به نقش پررنگ رسانه‌ها در جریان انتخابات نیز اشاره و اضافه کرد: این انتظار را دارم که رسانه‌ها بیش از پیش به موضوع انتخابات بپردازند و نقش خود را پررنگ‌تر جلوه دهند.

او در این خصوص افزود: برخی در حال انتقال جوی منفی هستند و تنها جنبه‌های منفی را منتقل می‌کنند؛ بنابراین با وجود رسانه‌های صادق، این جوهای منفی کم‌رنگ‌تر خواهند شد و اینجا است که نقش رسانه‌ها نمود پیدا می‌کند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فضای مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار انتخابات ریاست جمهوری و همچنین تائید صلاحیت‌های گسترده، علاوه بر گرم‌تر شدن کانون انتخابات، موجب رضایت طیف گسترده‌ای از افراد خواهد شد.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون به همین شکل بوده است و انتظار می‌رود طی روزهای آینده موارد و مشکلات اندک موجود نیز حل شود. بنده در استان در حال پیگیری موضوع هستم و به‌عنوان سربازرس انتخابات، در جریان روند تأیید صلاحیت‌ها هستم و شرایط را بسیار خوب و روشن ارزیابی می‌کنم.

ساری تاکید کرد: خواهشم از تمامی نامزدهای ریاست جمهوری و همچنین شوراهای شهر و روستا این است که از تخریب یکدیگر اجتناب و تنها به سمت ابراز توانایی‌های خود و آنچه را که می‌توانند با حقیقت کامل بیان کنند، روی آورند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: انتخابات 96
:
:
:
آخرین اخبار