تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۴۶۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی وعده‌های اقتصادی کاندیداهای ریاست جمهوری
برنامه‌ریزی و به دور از حاشیه بودن رمز موفقیت است
اگر دولتمردان ما بر اساس برنامه‌ریزی دقیق و به دور از حاشیه حرکت کنند تمام نیازهای و مشکلات کشور ما حل می‌شود
نماینده مردم دشت ‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولتمردان ما بر اساس برنامه‌ریزی دقیق و به دور از حاشیه حرکت کنند تمام نیازهای و مشکلات کشور ما حل می‌شود.

قاسم ساعدی اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی برای دفاع از خود ایده‌هایی می‌دهند اما از این نظرها، ایده‌ها و حرف‌ها چیزی عاید مردم نشده و نمی‌شود.

وی در خصوص وعده ایجاد 5 میلیون شغل در کشور بیان کرد: کشور ایران با قابلیت، مقتدر و غنی است و اگر دولتمردان بر اساس برنامه‌ریزی دقیق حرکت و از مسایل حاشیه‌ای دوری کنند می‌توانند این میزان شغل را در کشور تأمین کرد و اگر دولت مقتدر باشد می‌تواند به سوی توسعه ملی حرکت کند و به این ظرفیت برسد.

ساعدی با اشاره به این‌که برخی نامزدهای ریاست جمهوری وعده افزایش یارانه‌ها را می‌دهند، عنوان کرد: افزایش یارانه قابل نقد است و همین یارانه فعلی یک معضل و مشکل است که ظرف چندین سال اخیر اجرا شده است و ما معتقدیم با ورود یارانه‌ها هیچ تحولی در کشور نشده است.

وی افزود: ما باید مشکلات مردم در خصوص شاخص‌هایی مانند حامل‌های انرژی و خوراک را کمتر کنیم و باید به دنبال حل این مشکلات و دغدغه‌ها باشیم.

ساعدی گفت: در مراحل مختلف توزیع یارانه هربار تعداد زیادی را حذف می‌کنند و ای کاش مبالغی یارانه این افراد حذف شده، در جهت تأمین نیازهای جامعه صرف شود اما متأسفانه اینطور نیست و مشاهده می‌کنیم خیلی از افرادی که تحت پوشش حمایت‌های خاصی هستند به صورت سهوا و یا عمدی از دریافت یارانه حذف شدند و به محض مراجعه کردن این افراد به بانک، مسئولان اعلام میکنند که سیستم مشکل دارد و باید منتظر بمانید و این اجحاف در حق قشر مستضعف جامعه است.

وی در خصوص مسأله برجام نیز عنوان کرد: برجام یکسری مزیت‌های دارد. سرمایه‌گذاران خارجی به سمت ایران جذب شده‌اند و از ایران بازدید کردند و در برجام سطح تولید و انتظار مردم بالا رفته است و مهمترین مشکل در کشور ما مشکل سیستم بانکی است که باید حل شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: انتخابات 96
:
:
:
آخرین اخبار