تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۴۵۹۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از سوی حزب اعتدال و توسعه
افتتاح ستاد انتخاباتی روحانی در آبادان
ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی از سوی حزب اعتدال و توسعه شامگاه سه شنبه در آبادان فعالیت خود را آغاز کرد
ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی از سوی حزب اعتدال و توسعه شامگاه سه شنبه در آبادان فعالیت خود را آغاز کرد.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خوزستان شامگاه سه شنبه در آیین افتتاحیه این ستاد گفت:عقل و دانایی و نخبگی در جامعه رواج یافته ولی برخی نگاه های عوام پسند، افکار شهروندان را فریب می دهد.

حسین علیخانی اظهار داشت:با رای به روحانی رای به اصلاحات در جامعه و توسعه می دهیم و با عمق راهبرد ذهن خود تصمیم می گیریم.

وی تصریح کرد:منافع ملی کشور و منطقه ایجاب می کند که انتخاب صحیح داشته باشیم و این انتخاب بدون شک دکتر روحانی است.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خوزستان گفت:آرامشی که در این مدت اندک در مملکت پدید آمده است بی نظیر است، حدود 60 سال در ایالات متحده آمریکا که بزرگترین سرمایه داری در دنیاست بخش عمده ای حاشیه نشینی خود را زیر لوای طرح سلامت که در حال اجراست، آغاز کرده اند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه خوزستان ادامه داد:روحانی در این انتخابات نامزد مورد حمایت ما بوده اما در این دوره به مشی اعتدال، توسعه و اصلاحات رای می دهیم.

علیخانی تصریح کرد:ما به شخص رای نمی دهیم بلکه به یک اندیشه و جریان رای می دهیم و اگر می‌ خواهیم که این جریان ادامه پیدا کرده و کشور ما سامان بگیرد و فرزندان ما این سامان را ببینند باید مشی اعتدال و توسعه را باید دنبال کنیم.

وی افزود:بعد از برجام اختلاف بین آمریکا و اسرائیل و همچنین بین آمریکا و اروپایی ها افتاد در حالی که ایران هراسی شده بود و نباید دیگر اجازه بدهیم این اتفاق بیفتد.

علیخانی گفت:این دولت هم جای انتقاد دارد ولی چهره بهبودبخش آن در جامعه نسبت به دولت های قبل به مراتب بهتر بوده و این مهم در شرایطی بوده که موجودی صندوق ذخیره ارزی نزدیک به صفر بوده است.

طی روزهای گذشته ستادهای تبلیغاتی برخی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خوزستان افتتاح شده است.

این آیین با حضور جمعی از سیاسیون و دوستداران حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: انتخابات 96
:
:
:
آخرین اخبار