تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۳۵۴۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید وزیر جهاد کشاورزی از روند اجرای طرح 550 هزار هکتاری در خرمشهر
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی صبح پنجشنبه از روند اجرای بخشی از طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در شلمچه خرمشهر دیدن کرد
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی صبح پنجشنبه از روند اجرای بخشی از طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در شلمچه خرمشهر دیدن کرد.

عملیات اجرایی سه هزار و 100 هکتاری از زمین های کشاورزی خرمشهر در شلمچه در قالب طرح مقام معظم رهبری شامل تسطیح، زهشکی و تجهیز با اعتباری بالغ بر 480 میلیارد ریال در حال آماده سازی است.

بر اساس این گزارش روند اجرایی این طرح در شلمچه خرمشهر با 40 درصد پیشرفت کاری در حال اجرا است و تا پایان سال 1396به پایان می رسد و زمین های مذکور برای کشت تحویل کشاروزان منطقه می شود.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از معاونان این وزارتخانه در سفر به شهرهای آبادان و خرمشهر علاوه بر بازدید از روند اجرایی طرح 550 هزار هکتاری در شلمچه،جزیره مینو و حفار شرقی خرمشهر از طرح های توسعه کشاورزی در روستای سادات آبادان بازدید می کند.

روند اجرایی طرح 550 هزار هکتاری رهبری در سال 1392 و در پی سفر ریاست جمهوری به خوزستان با تصویب 1.5 میلیارد دلار ازمحل صندوق توسعه ملی این طرح شتاب گرفت.

این طرح اکنون در 18 شهرستان در خوزستان و یک شهرستان در ایلام فعال است که شامل 70 کارگاه اجرایی و بیش از هشت هزار نفر نیروی انسانی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار