تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۲۷۰۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اروندکنار:
عدم ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در اروندکنار مایه تاسف است
مایه تاسف است که مسئولان ما حتی نتوانسته‌اند یک درمانگاه تامین اجتماعی در این بخش تاسیس کنند و علت آن عدم سکونت مسئولان در این بخش است
امام جمعه اروندکنار گفت: مایه تاسف است که مسئولان ما حتی نتوانسته‌اند یک درمانگاه تامین اجتماعی در این بخش تاسیس کنند و علت آن عدم سکونت مسئولان در این بخش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی محمدی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: افرادی که از مالی که خدا به آنها داده انفاق نمی‌کنند و فکر می‌کنند اموال آنها زیاد می‌شود اشتباه می‌کنند، زیرا این مال در قیامت وبال گردن آنها می‌شود.

وی با اشاره به روز بهزیستی و تامین اجتماعی و تبریک آن به خانواده بهزیستی اضافه کرد: کمک و دستگیری از مستمندان سنت حسنه است و اختلاف طبقاتی در جامعه اسلامی پسندیده نیست و این ننگ است که عده‌ای حقوق‌های نجومی بگیرند و عده‌ای در نان شب خود مانده باشند، جوانان جان شیرین خود را تقدیم کنند و عده‌ای از خدا بی‌خبر اینطور با حیثیت نظام بازی کنند.

امام جمعه اروندکنار خاطرنشان کرد: در رابطه با تامین اجتماعی مایه تاسف است که مسئولان ما حتی نتوانسته‌اند یک درمانگاه تامین اجتماعی در این بخش تاسیس کنند و علت آن عدم سکونت مسئولان در این بخش است.

محمدی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود سالروز تاسیس شورای نگهبان را گرامی داشته و تصریح کرد: شورای نگهبان ضامن اسلامی بودن و اسلامی ماندن کشور است، به همین علت مورد هجوم خائنان قرار گرفته در حالی‌که در کشورهای دموکراتیک نهادهای نظارتی این‌چنین وجود دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سالروز پذیرش قطعنامه 598 اشاره و اظهار داشت: اگر چه این قطعنامه تمام نظرات جمهوری اسلامی را بر آورده نمی‌کرد ولی بهتر از سایر قطعنامه‌ها بود و با تدبیر حضرت امام باعث شد صدام نتواند چهره صلح‌طلب به خود بگیرد.

محمدی‌پور در پایان با اشاره به یک سالگی برجام عنوان کرد: هنوز هیچ تحریمی برداشته نشده و اگر دولت به صحبت‌های مقام معظم رهبری گوش داده بود این همه هزینه به هدر نمی‌رفت.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اروند کنار
:
:
:
آخرین اخبار