تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۲۶۵۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اندیمشک:
ساخت پیست دوچرخه سواری در اندیمشک
با هدف توسعه خدمات شهری عملیات احداث پیست دوچرخه سواری اندیمشک آغاز می‌شود
شهردار اندیمشک گفت: با هدف توسعه خدمات شهری عملیات احداث پیست دوچرخه سواری اندیمشک آغاز می‌شود.

محمد رضا پاپی اظهار داشت: در سال گذشته میزان اعتبارات مالی شهرداری اندیمشک به حداقل خود رسید و همین مقوله، این مجموعه را برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان با مشکل مواجه کرد.

وی افزود: اما به زودی و با پیگیری مسئولان مختلف شهری و مساعدت نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شاهد کلنگ زنی و افتتاح چندین طرح عمرانی و خدماتی در اندیمشک هستیم.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: یکی از این طرح‌ها، بهسازی منطقه صنعتی روبه روی هتل بزرگ اندیمشک بوده که به زودی کار آسفالت رینگ جنوبی، زیر سازی، جدول بندی و آسفالت این منطقه صنعتی آغاز و در کمترین زمان ممکن اجرا می‌شود.

وی گفت: هم چنین با هدف تأمین نیازهای شهری برای دسترسی مناسب خدمات گردشگری، عملیات احداث یک پارک محله‌ای مناسب نیز با اجرای طرح بهسازی منطقه صنعتی رو به روی هتل بزرگ اندیمشک اجرا می‌شود.

پاپی بیان کرد: یکی دیگر از طرح‌های مهم عمرانی شهرستان در حوزه عمران و بهسازی کوی لور اندیمشک بوده که با آغاز ساخت پل دوم آرامستان عملیات بهسازی این منطقه آغاز می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح و در امتداد این پل، به وسیله یک بلوار کوی لور اندیمشک به کمربندی راه بندر نیز اتصال پیدا می‌کند و شاهد دسترسی هر چه بهتر کوی لور به مسیرهای ارتباطی برون شهری هستیم.

شهردار اندیمشک اظهار کرد: همچنین مقرر شده، طی هفته‌های آینده کار آسفالت باند کند رو حدفاصل ترمینال شهرستان خرم آباد تا میدان آزادگان اندیمشک در این منطقه نیز آغاز شود.

وی گفت: از دیگر پروژه‌هایی که در منطقه کوی لور طراحی و به اجرا خواهد رسید، احداث جاده سلامت شرقی کوی لور در مجاورت رودخانه فصلی این منطقه بوده که از جنوبی‌ترین نقطه شروع و تا شمالی‌ترین نقطه منطقه کوی لور ادامه خواهد داشت و در این پروژه فرهنگی و ورزشی، نصب امکانات ورزشی و تفریحی نیز پیش بینی شده است.

پاپی عنوان کرد: هم چنین با اجرای این طرح و با هدف توسعه خدمات شهری، عملیات احداث پیست دوچرخه سواری اندیمشک آغاز و نیاز کوی لور به برخورداری از فضاهای ورزشی و تفریحی تا میزان قابل ملاحضه ای رفع و تأمین می‌شود.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار